Od dziewięciu lat wspiera organizacje w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz budowaniu przyjaznej atmosfery. Angażuje współpracowników w tworzenie kultury organizacyjnie opartej na zaufaniu i wzajemnym szacunku. Dotąd realizowała te zadania w Centralnym Ośrodku Informatyki oraz Gas Storage Poland. Z Wonga związana jest od 2 lat.
Do panelu zaprosiliśmy osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w organizacjach, które charakteryzuje otwartość.
W gronie panelistów znajdą się przedstawiciele topowych marek z sektora prywatnego, z różnych branż. Podczas rozmowy poprosimy gości o podzielenie się swoim doświadczeniem – jak przekonywać zarząd i pracowników do swoich pomysłów oraz do dyskusji, co można zrobić, w jaki sposób działać, gdy atmosfera w firmie jest zamknięta.
Prowadzący panel: Krzysztof Rapacz
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów i panelistów konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą trzecią edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?