Ekspertka komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju/CSR/ESG z kilkunastoletnim doświadczeniem w takich branżach jak farmaceutyczna, FMCG, bankowość i finanse.
Absolwentka socjologii i public relations Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, studiów podyplomowych CSR. Strategia odpowiedzialnego biznesu Akademii Leona Koźmińskiego oraz grafiki projektowej Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Tłumaczka języka handlowego angielskiego i hiszpańskiego.
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą czwartą edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?