Z wykształcenia filolożka angielska i specjalistka ds. Public Relations.
Zawodowo od zawsze pasjonowało mnie inicjowanie i angażowanie pracowników w aktywności budujące tożsamość zespołową opartą o kluczowe wartości organizacji – stąd ścieżka kariery, którą wybrałam wiele lat temu.
Praca w dużych, międzynarodowych organizacjach pozwoliła mi na rozwój umiejętności i zdobycie dużego doświadczenia w obszarach komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR, organizacji eventów oraz komunikacji kryzysowej.
W pracy w obszarze komunikacji wewnętrznej najbardziej cenię możliwość współpracy z wieloma zespołami na różnych szczeblach organizacji oraz świadomość, iż działania mojego zespołu mają bezpośredni wpływ na kształtowanie kultury całej organizacji.
Prywatnie certyfikowana (WSET, WSG) wielbicielka wina.
Podczas czwartej edycji Internal Communication Meeting bardzo duże zainteresowanie wywołał temat wykorzystania telewizji wewnętrznej w komunikacji z pracownikami. Dlatego powraca on w formie autonomicznego bloku prelekcji, podczas których poznacie przykłady wykorzystania tego narzędzia w różnych organizacjach.
Podczas tej części konferencji poszukamy odpowiedzi na pytania:
Czy telewizja wewnętrzna to must have czy nice to have organizacji?
Czy niezbędny jest duży zespół, żeby mieć wdrożyć i obsłużyć telewizję? Czy można to zrobić nawet w pojedynkę?
Co nasi goście zrobiliby inaczej, gdyby wdrażali telewizję kolejny raz? A co by powtórzyli?
Od czego zacząć przymierzając się do stworzenia telewizji wewnętrznej?
Jakie zasoby są niezbędne?
- 2 przykłady
- 2 różne perspektywy
- 2 doświadczenia
#telewizjawewnętrzna #casestudies #narzędzia #inspiracje