Anna Błażukiewicz
Kierowniczka ds. Komunikacji Wewnętrznej, Wyborowa Pernod Ricard
Anna Błażukiewicz
Kierowniczka ds. Komunikacji Wewnętrznej, Wyborowa Pernod Ricard

Z wykształcenia filolożka angielska i specjalistka ds. Public Relations.

Zawodowo od zawsze pasjonowało mnie inicjowanie i angażowanie pracowników w aktywności budujące tożsamość zespołową opartą o kluczowe wartości organizacji – stąd ścieżka kariery, którą wybrałam wiele lat temu.

Praca w dużych, międzynarodowych organizacjach pozwoliła mi na rozwój umiejętności i zdobycie dużego doświadczenia w obszarach komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR, organizacji eventów oraz komunikacji kryzysowej.

W pracy w obszarze komunikacji wewnętrznej najbardziej cenię możliwość współpracy z wieloma zespołami na różnych szczeblach organizacji oraz świadomość, iż działania mojego zespołu mają bezpośredni wpływ na kształtowanie kultury całej organizacji.

Prywatnie certyfikowana (WSET, WSG) wielbicielka wina.

2023-10-18

Telewizja dla pracowników. Sesja case studies – od pomysłu do wdrożenia i ewaluacji.
  • 14:05 - 14:45
  • 40 min

Podczas czwartej edycji Internal Communication Meeting bardzo duże zainteresowanie wywołał temat wykorzystania telewizji wewnętrznej w komunikacji z pracownikami. Dlatego powraca on w formie autonomicznego bloku prelekcji, podczas których poznacie przykłady wykorzystania tego narzędzia w różnych organizacjach.

Podczas tej części konferencji poszukamy odpowiedzi na pytania:

Czy telewizja wewnętrzna to must have czy nice to have organizacji?
Czy niezbędny jest duży zespół, żeby mieć wdrożyć i obsłużyć telewizję? Czy można to zrobić nawet w pojedynkę?
Co nasi goście zrobiliby inaczej, gdyby wdrażali telewizję kolejny raz? A co by powtórzyli?
Od czego zacząć przymierzając się do stworzenia telewizji wewnętrznej?
Jakie zasoby są niezbędne?

- 2 przykłady
- 2 różne perspektywy
- 2 doświadczenia

#telewizjawewnętrzna #casestudies #narzędzia #inspiracje