Jest ekspertką od komunikacji wewnętrznej oraz employer branding. Według niej komunikacja w firmie powinna być o ludziach i dla ludzi, a najlepszych influencerów marki, każdy pracodawca ma u siebie.
Uwielbia podcasty – nie tylko słuchać, ale też nagrywa: Nareszcie Na Swoim oraz Po polsku (podcast uczący obcokrajowców języka polskiego).
Wkrótce rusza jej nowy projekt Podcast Diversity Talks. Niebawem pojawi się jej książka o tym, jak nagrywać podcasty.
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą czwartą edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?