Polonistka, miłośniczka kryminałów i dalekich podróży. Z komunikacją związana od zawsze. Ma kilkuletnie doświadczenie jako dziennikarka i PR-owiec. Pierwsze kroki reporterskie stawiała na antenie ogólnopolskiej telewizji. Następnie przeniosła się do agencji marketingowej, gdzie realizowała m.in. kampanie CSR-owe dla dużych marek. Zajmowała się również kształtowaniem wizerunku międzynarodowej firmy z branży technologicznej.
Aktualnie lider ds. rozwoju pracowników i organizacji w Orbico Poland. Zarządza działem rekrutacji i szkoleń oraz odpowiada za komunikację wewnętrzną i employer branding w Orbico. Entuzjastka tematu szczęścia w pracy i budowania zaangażowania wśród Pracowników. W swoich działaniach kieruje się zdaniem „zadbaj o swoich Pracowników, a oni zadbają o Twoich klientów”.
Według najnowszego badania Gallupa zjawisko quiet quittingu (pracownik wykonuje swoją pracę, starając się w nią nadmiernie nie angażować.) dotyczy już 59 proc. pracowników i pracownic na świecie. Dla Europy ten współczynnik wynosi aż 72 proc.
Co to oznacza dla biznesu?
Dlaczego tak zabiegamy o zaangażowanie pracowników?
Jaki wpływ ma na to komunikacja wewnętrzna?
Jak się ma angażowanie pracowników do zaangażowania w pracę?
Czy zaangażowanie można mierzyć linearnie?
Jakie pomysły na akcje angażujące wdrażane są w innych organizacjach i z jakim efektem?
Które z nich możesz z powodzeniem zaimplementować w swojej firmie?
Zaprosiłyśmy do tego tematu przedstawicielki różnych organizacji, aby opowiedziały o swoich doświadczeniach na konkretnych przykładach.
#casestudies #zaangażowanie #ewaluacja
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą piątą edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?