dr Justyna Orłowska
Doktor socjologii PAN, badaczka, praktyk.
dr Justyna Orłowska
Doktor socjologii PAN, badaczka, praktyk.

Doktor socjologii z tytułem uzyskanym w Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Pełniąca obowiązki kierownika jednego z zakładów w Instytucie Ochrony Środowiska w Państwowym Instytucie Badawczym. Posiada 13-letnie doświadczenie badawcze, z użyciem różnych metod badawczych, w tym marketingowe, m.in. dla Tesco we współpracy z Brainlab czy w zakresie badań społecznych dla UNICEF, CBOS i zagranicznych uczelni, np. Rutgers oraz Georgetown.

Współtwórca i trener szkolenia IC Mobile „Jak samodzielnie przygotować i przeprowadzić badanie satysfakcji pracowników".

2022-10-05

Co nam w głowie siedzi…, czyli jak przekonać zarząd i pracowników do cyklicznych badań opinii?

Team IC Mobile – ekspert od komunikacji wewnętrznej i doktor socjologii z kilkunastoletnim doświadczeniem praktycznym, podpowiedzą, jak przekonać zarząd do inwestycji w badania komunikacji wewnętrznej, satysfakcji i zaangażowania.

Nie zabraknie wskazówek, jak samodzielnie przeprowadzić badanie, a także argumentów za przeprowadzeniem badania z firmą zewnętrzną oraz, na co w takim przypadku warto zwrócić uwagę.

IC-Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów i panelistów konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą trzecią edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.

Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?