dr Justyna Orłowska
Doktor socjologii PAN, badaczka, praktyk.
dr Justyna Orłowska
Doktor socjologii PAN, badaczka, praktyk.

Doktor socjologii z tytułem uzyskanym w Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Pełniąca obowiązki kierownika jednego z zakładów w Instytucie Ochrony Środowiska w Państwowym Instytucie Badawczym. Posiada 13-letnie doświadczenie badawcze, z użyciem różnych metod badawczych, w tym marketingowe, m.in. dla Tesco we współpracy z Brainlab czy w zakresie badań społecznych dla UNICEF, CBOS i zagranicznych uczelni, np. Rutgers oraz Georgetown.

Współtwórca i trener szkolenia IC Mobile „Jak samodzielnie przygotować i przeprowadzić badanie satysfakcji pracowników".

2022-10-05

Co nam w głowie siedzi…, czyli jak przekonać zarząd i pracowników do cyklicznych badań opinii?
  • 10:10 - 10:35
  • 25 min

Team IC Mobile – ekspert od komunikacji wewnętrznej i doktor socjologii z kilkunastoletnim doświadczeniem praktycznym, podpowiedzą, jak przekonać zarząd do inwestycji w badania komunikacji wewnętrznej, satysfakcji i zaangażowania.

Nie zabraknie wskazówek, jak samodzielnie przeprowadzić badanie, a także argumentów za przeprowadzeniem badania z firmą zewnętrzną oraz, na co w takim przypadku warto zwrócić uwagę.

Cz. 1: Jak przekonać zarząd do cyklicznych badań opinii? - Lidia Skrzyniecka

Cz. 2: Jak samodzielnie przeprowadzić badanie satysfakcji pracowników? - dr Justyna Orłowska

IC-Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.
  • 13:50 - 15:10
  • 80 min

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą trzecią edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.

Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?

Prowadząca panel: Lidia Skrzyniecka