Ekspert ds. komunikacji z prawie 20-letnim doświadczeniem.
Doświadczenie w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej pozyskała w dużych korporacjach z siedzibą w Polsce, m.in. PPC Rokita, Credit Agricole Bank Polska, ERGO Hestia i obecnie zarządza komunikacją wewnętrzną i employer branding w Mowi Central Europe. W spółkach Mowi CE odpowiada za spójną strategię komunikacji wewnętrznej, employer branding, employee experience, prowadzi działania angażujące pracowników i wspierające budowanie kultury organizacyjnej.
Wcześniej dziennikarz i redaktor w mediach finansowych m.in. w dziale gospodarczym Gazety Wyborczej, Gazecie Giełdy PARKIET, portalu Bankier.pl.
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą czwartą edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?