Ewa Ciepałowicz
Kierownik Komunikacji Wewnętrznej i CSR, Servier Polska
Ewa Ciepałowicz
Kierownik Komunikacji Wewnętrznej i CSR, Servier Polska

Od 18 lat związana z branżą farmaceutyczną. Swoją przygodę z branżą rozpoczęła w marketingu, a od 11 lat związana jest z komunikacją korporacyjną. Obecnie wspiera organizację w zakresie komunikacji wewnętrznej i CSR oraz zrównoważonego rozwoju. W ramach komunikacji wewnętrznej odpowiada za budowanie kompleksowej strategii i polityki komunikacyjnej w firmie.

W komunikacji firmowej najważniejsi są dla niej ludzie i ich nieustanne angażowanie i motywowanie, a także ich potrzeby, które stale ewoluują. Realizuje program w zakresie edukacji zdrowotnej oraz well-beingu wśród pracowników, w zakresie realizującym bieżące potrzeby pracownicze, organizując spotkania, wykłady i warsztaty z ekspertami. Organizuje akcje charytatywne z pracownikami. Wspiera i promuje globalną strategię Diversity, Equity & IInclusion (DEI) oraz wprowadza ją do organizacji. W rozwijaniu DEI wśród pracowników widzi wielki potencjał budowania lepszego świata, skupionego na człowieku, na rozwijaniu i promowaniu jego wartości poprzez różnorodność. Tworzy i realizuje strategię działań CSR i zrównoważonego rozwoju firmy organizując 3 kampanie edukacyjno-społeczne z zakresu kardiologii, depresji i onkologii. Jest odpowiedzialna za raportowanie zrównoważone w firmie.

Ukończyła kurs B Leaderów pogłębiając swoją wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu mierzenia wpływu i ESG w metodologii znanej z najwyższych standardów B Impact Assessment (BIA).

2023-05-25

Jak łatwo komunikować trudne sprawy?
  • 10:20 - 11:00
  • 40 min
IC Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.
  • 12:55 - 13:55
  • 60 min

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą czwartą edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.

Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?