Od początku kariery zawodowej wspiera organizacje w procesie cyfrowej transformacji. Po wielu latach wdrożeń dedykowanych projektów klientom klasy enterprise, wraz ze wspólnikiem Łukaszem Skłodowskim, postanowił odpowiedzieć na wyzwania przed którymi stają współczesne korporacje i rozwijać własny produkt – platformę Employee Experience Workai. Rozwiązanie usprawnia cyfrowe doświadczenia pracowników w obszarze komunikacji wewnętrznej, zrządzania wiedzą, współpracy, zaangażowania i procesów. Workai zdobywa międzynarodowe uznanie klientów oraz ekspertów branżowych: między innymi dwukrotne wyróżnienie dla jednego z 10 najlepszych wdrożeń na świecie według Nielsen Norman Group. Grzegorz jest laureatem prestiżowej listy Forbes „30 przed 30”, oraz finalistą plebiscytu „EY Przedsiębiorca Roku”.
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą czwartą edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?