Grzegorz Kolasiński
Specjalista SharePoint, założyciel SPoint
Grzegorz Kolasiński
Specjalista SharePoint, założyciel SPoint

To ja stworzyłem SPoint w 2004 roku. Jestem również jednym z pierwszych w Polsce specjalistów SharePoint. Przez te wszystkie lata miałem okazję pracować z najlepszymi ekspertami w tej dziedzinie. Dziś to oni są częścią mojego Zespołu, dlatego śmiało mogę powiedzieć, że mamy niezbędne zasoby i wiedzę, by sprostać największym wyzwaniom.

Technologią SharePoint zajmujemy się od jej początków. Od 2013 roku dzielimy się również zdobytym doświadczeniem, prowadząc szkolenia z obsługi SharePoint.

2023-05-24

I. WARSZTAT MasterClass: Quick wins komunikacji wewnętrznej z wykorzystaniem Microsoft 365.
  • 13:30 - 15:30
  • 120 min

Dla uczestników ICM4, którzy kupili bilet na konferencję i warsztaty.

Nie trzeba być programistą, żeby stworzyć firmowy intranet!

Celem warsztatu jest przekazanie wiedzy, która pozwoli Ci na samodzielne stworzenie intranetu, rozwiązań, modułów i systemów, których potrzebuje Twoja firma, takich jak „Aktualności firmowe”, „Kalendarz firmowy”, „Filmy i galerie”, „Baza dokumentów firmowych”, „Baza umów” i wiele innych.

Po warsztacie:

  • Wyjdziesz z głową pełną pomysłów na intranet.
  • Zrozumiesz, czym jest SharePoint i jak może usprawnić działanie Twojej firmy.
  • Zobaczysz przykłady wykorzystania dostępnych komponentów SharePoint.
  • Zrozumiesz, dlaczego na SharePoint działa połowa intranetów na świecie.

2023-05-25

IC Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.
  • 12:55 - 13:55
  • 60 min

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą czwartą edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.

Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?