Absolwentka Prawa, Administracji i Ekonomii na Uniwersytecie Wrocławskim. Związana z firmą Sodexo od 2005 roku. Od 8 lat odpowiedzialna za markę i komunikację w Polsce oraz strategię komunikacji wewnętrznej w regionie Europy Kontynentalnej (obecnie 18 krajów). Ma wieloletnie doświadczenie w obszarze zarządzania marką, komunikacji korporacyjnej, employer branding, projektów CSR, PR, crisis management i change management. Posiada szeroką wiedzę na temat rynku usług facility management, workplace management oraz branży gastronomicznej. Ważne są dla niej tematy z obszaru różnorodności, równości i włączania. Przez wiele lat była odpowiedzialna za charytatywną akcje Sodexo Stop Hunger. Ambasadorka sieci firm Pracuję i Wychowuję w Sodexo Polska. Po godzinach jest fanką triathlonów i długich wypraw rowerowych.
Kanapowi buntownicy, Designerzy życia, pokolenie postpandemiczne, starzy, dobrzy babyboomersi… – jak odnaleźć się w pokoleniowym i kulturowym gąszczu? Jak prowadzić komunikację odpowiedzialnie, by umiejętnie angażować, włączać zamiast wykluczać, kształtować i umacniać działaniami i językiem kulturę włączającą.
Różnorodność kadry to ogromny potencjał, ale i wyzwania, szczególnie komunikacyjne.
Jak używać języka, by niwelować ryzyka?
Jak się komunikować, żeby angażować?
Przyjrzymy się tematowi z 3 różnych perspektyw:
- case studies w biznesie
- psychologii
- języka.
#różnorodność
#inkluzywność
#komunikacjamiędzypokoleniowa
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą piątą edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?