Izabela Mendelowska
Head of Internal Communications Continental Europe / Head of Brand & Communications, Sodexo Poland
Izabela Mendelowska
Head of Internal Communications Continental Europe / Head of Brand & Communications, Sodexo Poland

Absolwentka Prawa, Administracji i Ekonomii na Uniwersytecie Wrocławskim. Związana z firmą Sodexo od 2005 roku. Od 8 lat odpowiedzialna za markę i komunikację w Polsce oraz strategię komunikacji wewnętrznej w regionie Europy Kontynentalnej (obecnie 18 krajów). Ma wieloletnie doświadczenie w obszarze zarządzania marką, komunikacji korporacyjnej, employer branding, projektów CSR, PR, crisis management i change management. Posiada szeroką wiedzę na temat rynku usług facility management, workplace management oraz branży gastronomicznej. Ważne są dla niej tematy z obszaru różnorodności, równości i włączania. Przez wiele lat była odpowiedzialna za charytatywną akcje Sodexo Stop Hunger. Ambasadorka sieci firm Pracuję i Wychowuję w Sodexo Polska. Po godzinach jest fanką triathlonów i długich wypraw rowerowych.

2023-10-18

X, Y, Z(alpha) – Jak komunikacja wewnętrzna może wspierać tworzenie kultury włączającej?
  • 09:05 - 09:55
  • 50 min

Kanapowi buntownicy, Designerzy życia, pokolenie postpandemiczne, starzy, dobrzy babyboomersi… – jak odnaleźć się w pokoleniowym i kulturowym gąszczu? Jak prowadzić komunikację odpowiedzialnie, by umiejętnie angażować, włączać zamiast wykluczać, kształtować i umacniać działaniami i językiem kulturę włączającą.

Różnorodność kadry to ogromny potencjał, ale i wyzwania, szczególnie komunikacyjne.

Jak używać języka, by niwelować ryzyka?
Jak się komunikować, żeby angażować?

Przyjrzymy się tematowi z 3 różnych perspektyw:
- case studies w biznesie
- psychologii
- języka.

#różnorodność
#inkluzywność
#komunikacjamiędzypokoleniowa

IC Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.
  • 15:50 - 16:25
  • 35 min

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą piątą edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?