Izabela Stadniczeńko
Koordynatorka komunikacji wewnętrznej, Michelin Polska Spółka z o.o.
Izabela Stadniczeńko
Koordynatorka komunikacji wewnętrznej, Michelin Polska Spółka z o.o.

Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na UWM w Olsztynie.

Związana z Michelin od 29 lat. W komunikacji wewnętrznej stara się przecierać coraz to nowe ścieżki, dalekie od rutyny. Szefowa zespołu zajmującego się komunikacją programu RównieWażni, którego celem jest wspieranie i rozwijanie idei różnorodności w Michelin Polska. Liderka-wolontariuszka Mocy Dobra – programu wolontariatu pracowniczego Michelin Polska.

Pasjonatka reportażu skupiająca się na tematyce społecznej z akcentem na historie kobiet (herstorie). Jej reportaż o wielokulturowości na Warmii „Już do Was nie przyjdę” (ISBN 978-83-923155-7-5) został wyróżniony w 2021 roku przez Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich w Konkursie Dziennikarskim im. Seweryna Pieniężnego.

Największe marzenie – inspirować.

 

2023-10-18

Szpagat na równoważni, czyli jak skutecznie komunikować się i angażować pracowników produkcji.
  • 12:30 - 13:20
  • 50 min

Dlaczego komunikaty na stołówce nie są sexy?
Czy gazety drukowane mają jeszcze sens?
My i Oni, czyli jak integrować biuro (white collars) i produkcję (blue collars)?


Co zrobić, aby pracownicy identyfikowali się z organizacją?
O czym chcą czytać/słuchać blue collars?
Gdzie szukać inspiracji?
Z jakich narzędzi do komunikacji korzystać?
Czy możliwa jest grywalizacja na produkcji?

Między innymi na te pytania postarają się odpowiedzieć nasi paneliści – eksperci komunikacji wewnętrznej z przedsiębiorstw produkcyjnych.

#komunikacjanaprodukcji #bluecollars#