Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na UWM w Olsztynie.
Związana z Michelin od 29 lat. W komunikacji wewnętrznej stara się przecierać coraz to nowe ścieżki, dalekie od rutyny. Szefowa zespołu zajmującego się komunikacją programu RównieWażni, którego celem jest wspieranie i rozwijanie idei różnorodności w Michelin Polska. Liderka-wolontariuszka Mocy Dobra – programu wolontariatu pracowniczego Michelin Polska.
Pasjonatka reportażu skupiająca się na tematyce społecznej z akcentem na historie kobiet (herstorie). Jej reportaż o wielokulturowości na Warmii „Już do Was nie przyjdę” (ISBN 978-83-923155-7-5) został wyróżniony w 2021 roku przez Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich w Konkursie Dziennikarskim im. Seweryna Pieniężnego.
Największe marzenie – inspirować.
Dlaczego komunikaty na stołówce nie są sexy?
Czy gazety drukowane mają jeszcze sens?
My i Oni, czyli jak integrować biuro (white collars) i produkcję (blue collars)?
Co zrobić, aby pracownicy identyfikowali się z organizacją?
O czym chcą czytać/słuchać blue collars?
Gdzie szukać inspiracji?
Z jakich narzędzi do komunikacji korzystać?
Czy możliwa jest grywalizacja na produkcji?
Między innymi na te pytania postarają się odpowiedzieć nasi paneliści – eksperci komunikacji wewnętrznej z przedsiębiorstw produkcyjnych.
#komunikacjanaprodukcji #bluecollars#