Jarek Duda
Head of Communication Department & ICV (Internal Corporate Venturing) w Britenet
Jarek Duda
Head of Communication Department & ICV (Internal Corporate Venturing) w Britenet

Konsultant biznesowy i strateg z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu, szkoleniu oraz zarządzaniu złożonymi organizacjami w zakresie marketingu, komunikacji, rozwoju biznesu, związanymi głównie z handlem, produkcją i usługami. Swoje działania opiera na nowoczesnych metodologiach oraz na bardzo szerokim doświadczeniu międzynarodowym. Inwestor, strateg,  mentor, udziałowiec w start up'ach
Zarządzał rozwojem rynku w 16 krajach CEE - Europy Środkowej i Wschodniej oraz relacjami marketingowymi w obrębie EMEA - Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wdrażał i rozwijał firmy na rynku ASEAN - Azji Południowo-Wschodniej. 

Przeszkolony do budowania efektywności biznesowej i marketingowej w firmach przez specjalistów z USA, Wielkiej Brytanii i Polski. Cechuje się pełnym zrozumieniem problemów i zdarzeń biznesowych oraz efektywnym finansowo i wizjonerskim podejściem w rozwoju przedsięwzięć. Ukończył studia Master Business Administration (MBA) oraz Columbia Business School w zakresie marketingu i komunikacji. 

Obecnie pracuje w Britenet, firmie działającej w obszarze rozwoju oprogramowania i software outsourcingu dla klientów z całego świata, zatrudniająca ponad 1000 pracowników o różnej strukturze zatrudnienia, działająca na rynku ponad 16 lat.

LinkedIn

2022-10-05

Kultura organizacyjna a komunikacja wewnętrzna, czyli jaki wpływ na komunikację wywiera styl zarządzania i atmosfera w firmie i jak sobie z nimi radzić?
  • 10:50 - 11:20
  • 30 min

Do panelu zaprosiliśmy osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w organizacjach, które charakteryzuje otwartość.

W gronie panelistów znajdą się przedstawiciele topowych marek z sektora prywatnego, z różnych branż. Podczas rozmowy poprosimy gości o podzielenie się swoim doświadczeniem – jak przekonywać zarząd i pracowników do swoich pomysłów oraz do dyskusji, co można zrobić, w jaki sposób działać, gdy atmosfera w firmie jest zamknięta.

Prowadzący panel: Krzysztof Rapacz

IC-Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.
  • 13:50 - 15:10
  • 80 min

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą trzecią edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.

Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?

Prowadząca panel: Lidia Skrzyniecka