Odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną w regionie North Central Europe.
Wcześniej odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną w regionie CEE w Amazon. Zarządzała również komunikacją wewnętrzną i obszarem corporate responsibility w T-Mobile. Wcześniej, jako zastępca dyrektora departamentu komunikacji i marketingu, zarządzała komunikacją w Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych. Pełniła również funkcję Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network, gdzie do jej obowiązków należały nadzór nad komunikacją wewnętrzną oraz kształtowaniem wizerunku wszystkich spółek działających w ramach polskiego oddziału grupy. Jako Corporate Communication Manager odpowiedzialna była za obszar komunikacji wewnętrznej oraz media relations w koncernie farmaceutycznym GlaxoSmithKline.
W latach 2012-2016 związana była z Grupą Generali Polska, a w latach 2007-2011 z Bankiem DnB NORD, gdzie poza komunikacją wewnętrzną pełniła również obowiązki rzecznika prasowego. Karierę zawodową rozpoczynała w agencji PR - ITBC Communication.
Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej specjalizacja: socjologia mediów i public relations w WSHE w Łodzi oraz London School of Public Relations.
Wspólnie z panelistami porozmawiamy o najważniejszych wyzwaniach komunikacji wewnętrznej na kolejne miesiące i najbliższe lata.
W jakim kierunku zmierza komunikacja wewnętrzna?
Które kompetencje rozwijać?
Jakimi tematami się interesować?
O czym czytać?
W jakich szkoleniach brać udział?
Na co przygotować zespół IC i pracowników?
Niektóre z tematów, które pojawią się w dyskusji, będziemy rozwijać podczas kolejnych prelekcji i paneli oraz edycji ICM.
3 perspektywy:
- technologia
- zmiany zewnętrzne / dyrektywy i in.
- biznes
#ESG #angażowanie #inkluzywność #dyrektywy #budżetnadziałania
#ICBiznesPartner #ZoomFatigue #AI
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą piątą edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?