Julia Bieleninik
Specjalistka ds. Employer Branding, STRABAG
Julia Bieleninik
Specjalistka ds. Employer Branding, STRABAG

Julia z obszarem HR zawiązana jest od ponad 7 lat. Swoją karierę zaczynała w konsultingu, dołączając do takich organizacji takich jak Cognitis, czy Deloitte. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w Zespole Rekrutacji i EB w Banku Gospodarstwa Krajowego, zajmując się rekrutacją, programem praktyk letnich, programem ambasadorskim i działaniami employer brandinowymi. Następnie pracowała w ponad 2-letnim projekcie pierwszej polskiej platformy e-learningowej NAVOICA z bezpłatnymi kursami typu MOOC. W międzyczasie dołączyła do Stowarzyszenia Wiosna, gdzie objęła rolę Lidera w programie Akademia Przyszłości i z 10-osobowym zespołem wolontariuszy wspierała dzieci w budowaniu pewności siebie. W 2021 roku na krótko związała się z sektorem kosmicznym, gdzie współpracowała przy konferencji Forum Sektora Kosmicznego i zajmowała się rekrutacją dla 15 firm członkowskich.

Kiedy już upewniła się, że budowanie marki pracodawcy to zdecydowanie to, czego szuka, a branża budowlana to ta, w której jej jeszcze nie było, dołączyła do STRABAG jako Specjalistka ds. Employer Branding. Interesuje się zrównoważonym rozwojem, a  w wolnych chwilach żegluje po morzach i jeziorach.

2023-05-25

Porozmawiajmy o ESG – wyzwania i dobre praktyki w komunikacji wewnętrznej do różnych grup docelowych.
  • 09:30 - 10:20
  • 50 min
IC Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.
  • 12:55 - 13:55
  • 60 min

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą czwartą edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.

Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?