Kaja Gryciak
ex People and Culture Manager w CCC Group
Kaja Gryciak
ex People and Culture Manager w CCC Group

Od ponad 6 lat związana z budowaniem marki pracodawcy oraz kultury organizacyjnej, zbierając doświadczenie w wiodącej agencji employer branding w Polsce gdzie realizowała projekty doradcze i komunikacyjne dla organizacji z branż tj. Retail, SSC, FMCG czy Logistyka i Produkcja. Ostatnie doświadczenie w roli People & Culture Managera w CCC Group, gdzie odpowiadała za strategię employer brandingową, budowanie zaangażowania pracowników oraz aktywne przyciąganie najlepszych kandydatów dzięki spójnej komunikacji.

 

2023-10-18

Preppersi IC. Czyli jak radzić sobie z poważnymi wyzwaniami w wewnętrznej? Przykłady sytuacji około kryzysowych i działań komunikacyjnych.
  • 14:45 - 15:35
  • 50 min

Przyjemnie jest prowadzić komunikację, gdy procesy i przepływ informacji są już uporządkowane, pracownicy mają rozwojowe warunki pracy, są zadowoleni i zaangażowani, biznes kwitnie, kultura organizacyjna się otwiera, sprzyja pracownikom, a nad budynkiem firmy codziennie wita nas tęcza z garncem złota u swego progu… ;)

W tym panelu nie będziemy malować trawy na zielono, bo to, co powiemy sobie na ICM, zostaje na ICM i… w naszych głowach, aby wspierać nas w codziennej pracy w IC.

W myśl zasady, że to trudności są najlepszymi nauczycielami, bo udzielają nam najcenniejszych lekcji, podczas tego panelu będziemy się na nich wzajemnie od siebie uczyć i zdobywać prepperskie odznaki.

#preppersiIC #komunikacjakryzysowa #casestudies

IC Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.
  • 15:50 - 16:25
  • 35 min

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą piątą edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?