Dziennikarz radiowy i telewizyjny z wieloletnim doświadczeniem. Mając zaledwie 26 lat został rzecznikiem prasowym jednej z najdynamiczniej rozwijających się gmin wiejskich w Polsce, gdzie budował usystematyzowane struktury marketingu internetowego, komunikacji i Public Relations. Realizował także wiele działań związanych z projektowaniem i wdrażaniem nowych narzędzi wizerunkowych, strategii i kampanii promocyjnych klubów sportowych, prywatnych przedsiębiorstw oraz osób publicznych.
Pasjonat employer brandingu, systemów budowania marki osobistej, protokołu dyplomatycznego i komunikacji kryzysowej. Autor i prelegent wielu szkoleń z zakresu wystąpień publicznych oraz komunikacji niewerbalnej.
Obecnie PR manager firmy MARKOS – jednego z największych pracodawców i największych przedsiębiorstw na Pomorzu Środkowym.
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą czwartą edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?