Karolina Wojdecka
Senior Employee & Executive Communications Manager, Central & Eastern Europe, Middle East & Africa (CEMA), Microsoft
Karolina Wojdecka
Senior Employee & Executive Communications Manager, Central & Eastern Europe, Middle East & Africa (CEMA), Microsoft

Entuzjastka komunikacji wewnętrznej, upraszczania języka i dbałości o spójność przekazu w organizacji.
Specjalizuje się w planowaniu i wdrażaniu w życie efektywnych procesów i kompleksowych projektów komunikacyjnych. Obecnie, swoje doświadczenie wykorzystuje jako doradca i coach zespołów zarządzających regionem CEMA w Microsoft. Fanka technologii inkluzywnej, AI i rewolucji, jaką ta wywołała w świecie komunikacji.
Ponad 12-letnie doświadczenie zdobywała, pracując dla globalnych marek zarówno po stronie klienta, jak i agencji PR.  Stypendystka Uniwersytetu Kalifornijskiego w Los Angeles (UCLA).
Prywatnie miłośniczka biegów górskich.

2023-10-18

Co nas czeka? Nowe wyzwania dla komunikacji wewnętrznej.
  • 10:25 - 11:15
  • 50 min

Wspólnie z panelistami porozmawiamy o najważniejszych wyzwaniach komunikacji wewnętrznej na kolejne miesiące i najbliższe lata.
W jakim kierunku zmierza komunikacja wewnętrzna?


Które kompetencje rozwijać?
Jakimi tematami się interesować?
O czym czytać?
W jakich szkoleniach brać udział?
Na co przygotować zespół IC i pracowników?

Niektóre z tematów, które pojawią się w dyskusji, będziemy rozwijać podczas kolejnych prelekcji i paneli oraz edycji ICM.

3 perspektywy:
- technologia
- zmiany zewnętrzne / dyrektywy i in.
- biznes

#ESG #angażowanie #inkluzywność #dyrektywy #budżetnadziałania
#ICBiznesPartner #ZoomFatigue #AI

Preppersi IC. Czyli jak radzić sobie z poważnymi wyzwaniami w wewnętrznej? Przykłady sytuacji około kryzysowych i działań komunikacyjnych.
  • 14:45 - 15:35
  • 50 min

Przyjemnie jest prowadzić komunikację, gdy procesy i przepływ informacji są już uporządkowane, pracownicy mają rozwojowe warunki pracy, są zadowoleni i zaangażowani, biznes kwitnie, kultura organizacyjna się otwiera, sprzyja pracownikom, a nad budynkiem firmy codziennie wita nas tęcza z garncem złota u swego progu… ;)

W tym panelu nie będziemy malować trawy na zielono, bo to, co powiemy sobie na ICM, zostaje na ICM i… w naszych głowach, aby wspierać nas w codziennej pracy w IC.

W myśl zasady, że to trudności są najlepszymi nauczycielami, bo udzielają nam najcenniejszych lekcji, podczas tego panelu będziemy się na nich wzajemnie od siebie uczyć i zdobywać prepperskie odznaki.

#preppersiIC #komunikacjakryzysowa #casestudies

IC Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.
  • 15:50 - 16:25
  • 35 min

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą piątą edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?