Ekspert ds. Custom Publishing. Od ponad 15 lat odpowiada za przygotowanie spójnej strategii komunikacyjnej brandów. W komunikacji zawsze skupia się na Człowieku, zgodnie z koncepcją H2H. Tworzone przez nią projekty były wielokrotnie nagradzane podczas branżowych konkursów.
Pomysły na angażujące challenge dla pracowników, z wykorzystaniem m.in. aplikacji mobilnych.
Tematyczne wyzwania, powiązane np. ze świętami kalendarzowymi, czy z celami CSR, ESG i wartościami firmy.
Case study wdrożenia, komunikacji i ewaluacji celów w wybranej organizacji.
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów i panelistów konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą trzecią edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?