Ekspert ds. Custom Publishing. Od ponad 15 lat odpowiada za przygotowanie spójnej strategii komunikacyjnej brandów. W komunikacji zawsze skupia się na Człowieku, zgodnie z koncepcją H2H. Tworzone przez nią projekty były wielokrotnie nagradzane podczas branżowych konkursów.
Kanapowi buntownicy, Designerzy życia, pokolenie postpandemiczne, starzy, dobrzy babyboomersi… – jak odnaleźć się w pokoleniowym i kulturowym gąszczu? Jak prowadzić komunikację odpowiedzialnie, by umiejętnie angażować, włączać zamiast wykluczać, kształtować i umacniać działaniami i językiem kulturę włączającą.
Różnorodność kadry to ogromny potencjał, ale i wyzwania, szczególnie komunikacyjne.
Jak używać języka, by niwelować ryzyka?
Jak się komunikować, żeby angażować?
Przyjrzymy się tematowi z 3 różnych perspektyw:
- case studies w biznesie
- psychologii
- języka.
#różnorodność
#inkluzywność
#komunikacjamiędzypokoleniowa
Dlaczego komunikaty na stołówce nie są sexy?
Czy gazety drukowane mają jeszcze sens?
My i Oni, czyli jak integrować biuro (white collars) i produkcję (blue collars)?
Co zrobić, aby pracownicy identyfikowali się z organizacją?
O czym chcą czytać/słuchać blue collars?
Gdzie szukać inspiracji?
Z jakich narzędzi do komunikacji korzystać?
Czy możliwa jest grywalizacja na produkcji?
Między innymi na te pytania postarają się odpowiedzieć nasi paneliści – eksperci komunikacji wewnętrznej z przedsiębiorstw produkcyjnych.
#komunikacjanaprodukcji #bluecollars#
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą piątą edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?