Kinga Sobieraj-Jędrychowska
Komunikacja wewnętrzna i employer branding w Toyota Motor Manufacturing Poland
Kinga Sobieraj-Jędrychowska
Komunikacja wewnętrzna i employer branding w Toyota Motor Manufacturing Poland

Swoje doświadczenie zdobywałam w takich firmach jak Trans.eu, Thaumatec, a obecnie szlifuje swój warsztat w Toyota Motor Manufacturing Poland. 

Ukończyłam studia podyplomowe na kierunku Employer Branding Experience.

W swojej pracy cenię sobie pozytywną komunikację opartą na zaufaniu, przełamywaniu barier i pozbawioną patetyzmu. W skrócie - miło, krótko i na luzie.

LinkedIn

2022-10-05

Komunikacja wewnętrzna 2023: trendy, prognozy i dobre praktyki.

Zapraszamy do dyskusji otwartej na temat potrzeb, narzędzi, strategii komunikacji, trendów, prognoz i dobrych praktyk w obszarze komunikacji wewnętrznej – obecnych i w niedalekiej przyszłości.

Do panelu zaprosiliśmy doświadczonych praktyków z różnorodnych firm (rozproszonych, produkcyjnych, międzynarodowych), odpowiedzialnych na co dzień za rozwój IC w swoich organizacjach. Zależy nam jednak, aby panel był wstępem do szerokiej dyskusji wszystkich uczestników konferencji.

IC-Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów i panelistów konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą trzecią edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.

Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?