Krzysztof Rapacz
Global Internal Communications Manager w RTB House
Krzysztof Rapacz
Global Internal Communications Manager w RTB House

Praktyk w zakresie tworzenia strategii i realizacji działań z obszaru nowoczesnej Komunikacji Wewnętrznej oraz CSR dla dużych przedsiębiorstw z branży e-commerce, IT oraz logistyki. 

Od ponad 10 lat przekładam cele strategiczne firm na działania angażujące pracowników i wspierające budowanie kultury organizacyjnej. Doświadczenie w Komunikacji Wewnętrznej, CSR i PR zdobywałem m.in. w Allegro, Amazon, H&M oraz RTB House. 

Odpowiadałem również za tworzenie od podstaw projektów i eventów wspierających cele społecznej odpowiedzialności biznesu w połączeniu z działaniami public policy. 

Zdarza mi się czasem być copywriterem, konferansjerem, lektorem, grafikiem, twórcą video i front-endowcem. 

Podobno całkiem nieźle opowiadam dowcipy :)

LinkedIn

2022-10-05

Kultura organizacyjna a komunikacja wewnętrzna, czyli jaki wpływ na komunikację wywiera styl zarządzania i atmosfera w firmie i jak sobie z nimi radzić?

Do panelu zaprosiliśmy osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w organizacjach, które charakteryzuje otwartość.

W gronie panelistów znajdą się przedstawiciele topowych marek z sektora prywatnego, z różnych branż. Podczas rozmowy poprosimy gości o podzielenie się swoim doświadczeniem – jak przekonywać zarząd i pracowników do swoich pomysłów oraz do dyskusji, co można zrobić, w jaki sposób działać, gdy atmosfera w firmie jest zamknięta.

Prowadzący panel: Krzysztof Rapacz

IC-Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów i panelistów konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą trzecią edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.

Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?