Od 15 lat związana z obszarem komunikacji. Wcześniej jako dziennikarz, następnie wydawca internetowych serwisów informacyjnych, w końcu wykładowca akademicki i specjalista ds. PR. Od 10 lat zajmuje się custom publishing. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej. Obecnie doradza firmom, jak budować komunikację wewnętrzną w wymiarze Human-to-Human.
Współzałożycielka agencji komunikacji wewnętrznej IC Mobile, współorganizatorka konferencji Internal Communication Meeting, współtwórczyni wielu aplikacji grywalizacyjnych oraz kampanii skierowanych do pracowników, trenerka redaktorów wewnętrznych, konsultantka IC.
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą piątą edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?