Jestem ekspertką komunikacji wewnętrznej i employer brandingu, trenerką i facylitatorką. Od ponad 10 lat wdrażam i usprawniam działania komunikacyjne w firmach na lokalnych i globalnych poziomach. Wierzę, że komunikacja ma wpływ na wszystko, co w życiu robimy – może otwierać i zamykać ludzkie serca i umysły. Pracując na co dzień nad usprawnianiem komunikacji wewnętrznej, pomagam swoim klientom budować mosty zamiast murów, dzięki sposobowi w jaki się komunikują.
Według najnowszego badania Gallupa zjawisko quiet quittingu (pracownik wykonuje swoją pracę, starając się w nią nadmiernie nie angażować.) dotyczy już 59 proc. pracowników i pracownic na świecie. Dla Europy ten współczynnik wynosi aż 72 proc.
Co to oznacza dla biznesu?
Dlaczego tak zabiegamy o zaangażowanie pracowników?
Jaki wpływ ma na to komunikacja wewnętrzna?
Jak się ma angażowanie pracowników do zaangażowania w pracę?
Czy zaangażowanie można mierzyć linearnie?
Jakie pomysły na akcje angażujące wdrażane są w innych organizacjach i z jakim efektem?
Które z nich możesz z powodzeniem zaimplementować w swojej firmie?
Zaprosiłyśmy do tego tematu przedstawicielki różnych organizacji, aby opowiedziały o swoich doświadczeniach na konkretnych przykładach.
#casestudies #zaangażowanie #ewaluacja
Przyjemnie jest prowadzić komunikację, gdy procesy i przepływ informacji są już uporządkowane, pracownicy mają rozwojowe warunki pracy, są zadowoleni i zaangażowani, biznes kwitnie, kultura organizacyjna się otwiera, sprzyja pracownikom, a nad budynkiem firmy codziennie wita nas tęcza z garncem złota u swego progu… ;)
W tym panelu nie będziemy malować trawy na zielono, bo to, co powiemy sobie na ICM, zostaje na ICM i… w naszych głowach, aby wspierać nas w codziennej pracy w IC.
W myśl zasady, że to trudności są najlepszymi nauczycielami, bo udzielają nam najcenniejszych lekcji, podczas tego panelu będziemy się na nich wzajemnie od siebie uczyć i zdobywać prepperskie odznaki.
#preppersiIC #komunikacjakryzysowa #casestudies
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą piątą edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?