Magdalena Kuropieska-Deloff
Konsultantka ds. komunikacji wewnętrznej, Co-founder IC Mobile
Magdalena Kuropieska-Deloff
Konsultantka ds. komunikacji wewnętrznej, Co-founder IC Mobile

Praktyk w obszarze komunikacji wewnętrznej z doświadczeniem zdobytym w korporacjach (USP, Orange, Gedeon Richter  Polska).Współzałożycielka i konsultantka agencji komunikacji wewnętrznej IC Mobile. Od 3 lat jest inicjatorką i współautorką konferencji Internal Communication Meeting – cyklicznych spotkań wymiany wiedzy i doświadczeń dla praktyków komunikacji wewnętrznej.

Ekspertka specjalizująca się w komunikacji wewnętrznej, z doświadczeniem w obszarze komunikacji zewnętrznej oraz EB. Doradza firmom w doborze narzędzi i form komunikacji do różnych grup pracowników, w tym offline. Posiada praktyczną wiedzę z zakresu budowania zaangażowania pracowników wszystkich szczebli.

Przez 10 lat budowała i z sukcesem prowadziła niehierarchiczne zespoły redaktorów i ambasadorów firmowych jako redaktor naczelny. Zdobywczyni wielu nagród i złotych statuetek z obszaru komunikacji wewnętrznej. Autorka publikacji w raportach branżowych oraz w mediach społecznościowych głównie w obszarach komunikacji wewnętrznej, aplikacji grywalizacyjnych i platform awatarowych.

2023-05-24

II. WARSZTAT MasterClass: 5 kroków do zostania IC Biznes Partnerem w organizacji.
  • 13:30 - 15:30
  • 120 min

Dla uczestników ICM4, którzy kupili bilet na konferencję i warsztaty.

Rola, osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną zmienia się. Eksperci obszaru IC stali się doradcami, konsultantami i inicjatorami zmian w firmie. 
 
Poznaj 5 kroków do zostania IC Biznes Partnerem w organizacji.
 
Po warsztacie dowiesz się:
1. Jakie osoby z firmy warto pozyskać do współpracy w obszarze IC (min. stworzymy profil kandydata).
2. Co może zachęcić pracowników do dołączenia do Twojej drużyny.
3. Must have na pierwszym spotkaniu z nowo zbudowanym zespołem (wypracujemy check listę).
4. Co musisz robić Ty, a co powinni robić inni, jeśli chcecie być partnerami.
5. Jak wzmocnić swoją pozycję w firmie.

2023-05-25

Porozmawiajmy o ESG – wyzwania i dobre praktyki w komunikacji wewnętrznej do różnych grup docelowych.
  • 09:30 - 10:20
  • 50 min
IC Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.
  • 12:55 - 13:55
  • 60 min

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą czwartą edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.

Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?