Absolwentka filozofii i socjologii, z komunikacją i PR związana od początku swojej drogi zawodowej. Ostatnie 5 lat jej głównym konikiem jest komunikacja do pracowników, która jest dla niej podstawą każdej dobrze działającej organizacji.
Swoje doświadczenie zawodowe czerpała m.in. w Procter and Gamble gdzie rozwijała program CSRowy dla pracowników.
Od ponad 3 lat związana z firmą PepsiCo, w której oprócz komunikacji zajmuje się też zaangażowaniem pracowników, gdzie wdrożyła wiele programów z zakresu D&I, Sustainability oraz kultury pracy.
Dlaczego komunikaty na stołówce nie są sexy?
Czy gazety drukowane mają jeszcze sens?
My i Oni, czyli jak integrować biuro (white collars) i produkcję (blue collars)?
Co zrobić, aby pracownicy identyfikowali się z organizacją?
O czym chcą czytać/słuchać blue collars?
Gdzie szukać inspiracji?
Z jakich narzędzi do komunikacji korzystać?
Czy możliwa jest grywalizacja na produkcji?
Między innymi na te pytania postarają się odpowiedzieć nasi paneliści – eksperci komunikacji wewnętrznej z przedsiębiorstw produkcyjnych.
#komunikacjanaprodukcji #bluecollars#
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą piątą edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?