Skuteczna i kreatywna, doświadczenie zdobywała w pracy w działach marketingu i komunikacji m.in. w firmie doradczej PwC, UNDP, Danone i ENERIS (największej polskiej firmie ochrony środowiska) tworząc produkty łączące cele biznesowe, środowiskowe i społeczne.
Obecnie wdraża zasady odpowiedzialności biznesu odpowiadając za raportowanie zasad zrównoważonego rozwoju na polską Giełdę Papierów Wartościowych, wdrażając ideę odpowiedzialnej produkcji i produktu. Jest liderką Rady ds. ESG - ciało doradczo-wykonawcze przy Zarządzie firmy, prowadzi Grupy Robocze (m.in. ds. Polityki klimatycznej, Kodeksu etyki, łańcucha dostaw, bioróżnorodność etc.) i jednocześnie szeroko promuje idee związane z odpowiedzialnością biznesu w środowisku branżowym.
Od lat zarządza także obszarem komunikacji korporacyjnej, lokalnej, wewnętrznej, kryzysowej, prowadzi konsultacje społeczne inwestycji oraz liczne programy zaangażowania społecznego i gospodarki obiegu zamkniętego. Tworzyła międzysektorowe inicjatywy tj. Koalicja 5 frakcji (5frakcji.pl), koalicja BHP, rozwiązania z obszaru innowacji społecznych. Laureatka wielu nagród w tym EFFIE, IPRA Golden World Award, Innowator ESG, Sustainable Award i Ludzie, którzy zmieniają biznes.
Wspólnie z panelistami porozmawiamy o najważniejszych wyzwaniach komunikacji wewnętrznej na kolejne miesiące i najbliższe lata.
W jakim kierunku zmierza komunikacja wewnętrzna?
Które kompetencje rozwijać?
Jakimi tematami się interesować?
O czym czytać?
W jakich szkoleniach brać udział?
Na co przygotować zespół IC i pracowników?
Niektóre z tematów, które pojawią się w dyskusji, będziemy rozwijać podczas kolejnych prelekcji i paneli oraz edycji ICM.
3 perspektywy:
- technologia
- zmiany zewnętrzne / dyrektywy i in.
- biznes
#ESG #angażowanie #inkluzywność #dyrektywy #budżetnadziałania
#ICBiznesPartner #ZoomFatigue #AI
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą piątą edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?