Magdalena Sułek-Domańska
Manager ds. zrównoważonego rozwoju i relacji społecznych, Global Cosmed S.A.
Magdalena Sułek-Domańska
Manager ds. zrównoważonego rozwoju i relacji społecznych, Global Cosmed S.A.

Skuteczna i kreatywna, doświadczenie zdobywała w pracy w działach marketingu i komunikacji m.in. w firmie doradczej PwC, UNDP, Danone i ENERIS (największej polskiej firmie ochrony środowiska) tworząc produkty łączące cele biznesowe, środowiskowe i społeczne.

Obecnie wdraża zasady odpowiedzialności biznesu odpowiadając za raportowanie zasad zrównoważonego rozwoju na polską Giełdę Papierów Wartościowych, wdrażając ideę odpowiedzialnej produkcji i produktu. Jest liderką Rady ds. ESG - ciało doradczo-wykonawcze przy Zarządzie firmy, prowadzi Grupy Robocze (m.in. ds. Polityki klimatycznej, Kodeksu etyki, łańcucha dostaw, bioróżnorodność etc.) i jednocześnie szeroko promuje idee związane z odpowiedzialnością biznesu w środowisku branżowym.

Od lat zarządza także obszarem komunikacji korporacyjnej, lokalnej, wewnętrznej, kryzysowej, prowadzi konsultacje społeczne inwestycji oraz liczne programy zaangażowania społecznego i gospodarki obiegu zamkniętego. Tworzyła międzysektorowe inicjatywy tj. Koalicja 5 frakcji (5frakcji.pl), koalicja BHP, rozwiązania z obszaru innowacji społecznych. Laureatka wielu nagród w tym EFFIE, IPRA Golden World Award, Innowator ESG, Sustainable Award i Ludzie, którzy zmieniają biznes.

2023-05-25

Porozmawiajmy o ESG – wyzwania i dobre praktyki w komunikacji wewnętrznej do różnych grup docelowych.
  • 09:30 - 10:20
  • 50 min
IC Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.
  • 12:55 - 13:55
  • 60 min

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą czwartą edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.

Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?