Małgorzata Górska
People Culture & Communication Director w Burda Media Polska
Małgorzata Górska
People Culture & Communication Director w Burda Media Polska

Praktyk HR z wieloletnim stażem Dyrektora Personalnego w międzynarodowych korporacjach z branż: retail, pharma, produkcja, konsulting i B2B (McKinsey, Nike, Actavis, Gedeon Richter, Iron Mountain, kancelaria Raczkowski, Burda Media). Przez wiele lat pełniła funkcje regionalne, będąc odpowiedzialną za realizację strategii HR w krajach Europy Centralnej (Nike i Actavis). Obecnie piastuje stanowisko People Culture & Communication Director w Burda Media Polska.

Specjalizuje się w obszarach związanych z:
wprowadzaniem do organizacji rynkowych praktyk HR
budowaniem zespołów HR będących biznesowym partnerem zarówno dla kadry zarządzającej, jak i pracowników
zarządzaniem zmianą, projektami M&A
kształtowaniem kultury organizacyjnej w duchu H2H, zorientowanej na budowanie zaangażowania, nastawienie na cel i wyniki oraz rozwój
tworzeniem strategii rozwojowej, strategii związanej z dobrostanem oraz budowaniem potencjału przywódczego w organizacji.

Autorka publikacji w magazynach i raportach branżowych oraz w mediach społecznościowych głównie w obszarach #rozwoju, #etyki pracy, #welbeing #kulturaorganizacyjna i #przywództwo.


Absolwentka studiów MBA dla HR na Akademii Leona Koźmińskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu psychologii w HR na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie studiuje psychologię na Uniwersytecie SWPS. Jest także certyfikowanym coachem ICC. Dodatkowo jest członkinią Think Tanku HRI ze statusem influencera i mentora dla osób z wysokim potencjałem. W 2020 zdobyła tytuł HR Influencera Roku.

2022-10-05

Internal Communication Biznes Partner – jak budować swoją pozycję w firmie wykorzystując obecne trendy.

Zależy nam na dostarczeniu uczestnikom ICM 3 wiedzy, jak mogą budować swoją pozycję w firmie w czasach, kiedy komunikacja wewnętrzna nabiera coraz większego znaczenia.

Temat chcemy przedstawić z kilku perspektyw – twardych danych nt. zwiększenia liczby stanowisk w obszarze IC w czasie pandemii, case studies przypadku konkretnej firmy oraz ze strony umiejętności miękkich.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in., jak budować swoją pozycję w firmie jako biznes partnera, gdzie się zaczyna, a gdzie kończy odpowiedzialność IC w komunikacji wewnętrznej, poznają miejsce oraz strukturę komunikacji wewnętrznej na konkretnych przykładach.

IC-Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów i panelistów konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą trzecią edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.

Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?