Marta Borowicz
Manager Project Management Services w Philip Morris International
Marta Borowicz
Manager Project Management Services w Philip Morris International
Obecnie Manager Project Manager Services w Philip Morris International w Krakowie. Wcześniej Manager działu Technicznego w Fabryce Philip Morris Polska SA oraz Manager Finansów Operacyjnych (Kontroler Fabryki). Z wykształcenia matematyk, z czasem zdobyła wiedzę z zakresu audytu wewnętrznego, Project Managemetu i Psychologii w Biznesie. Certyfikowany Change Manager i Project Manager. Fascynuje ją psychologia, rozwój osobisty, rozwój innych i szeroko pojęty leadership. Od 2007 związana z Philip Morris International w Polsce. Stopniowo zwiększała zakres swoich obowiązków w obszarze kontroli wewnętrznej, inwestycji, kosztów by w 2016 roku objąć stanowisko Kontrolera fabryki, a tym samym osoby odpowiedzialnej za finanse w fabryce Philip Morris Polska SA w Krakowie. W latach 2020 - 2021 odpowiedzialna za dział techniczny jako manager, w tym IFMS, projekty inwestycyjne oraz usługi serwisowe (w tym restauracja) i wokplace experience w Fabryce w Krakowie. Jako, że w każdym ze swoich stanowisk była zaangażowana w projekty, postanowiła skupić się na nich i tak od 2022 jest managerem w dziale Project Management Services w Philip Morris International. Dział ten zarządza projektami dla spółek Philip Morris na świecie. Jako osoba na stanowisku kierowniczym, osoba pracująca z ludźmi i dla ludzi wie z doświadczenia, że komunikacja wewnętrzna jest nie do przecenienia. I aby zapewnić sukces, dział komunikacji wewnętrznej musi współpracować ramię w ramię z biznesem, zaś biznes w żadnym wypadku nie może zapomnieć o komunikacji i winien czuć się właścicielem tejże.
LinkedIn

2022-10-05

Case study: Jak współpracować z innymi działami w firmie dla obopólnej korzyści? Przykład komunikacji wewnętrznej w wybranej organizacji.

Uczestnicy konferencji zyskają m.in. konkretne podpowiedzi, jak:

- zostać biznes partnerem dla innych obszarów / działów w firmie,


- budować wartość komunikacji wewnętrznej w organizacji oraz wzmacniać rolę osób za nią odpowiedzialnych,

- transparentnie rozdzielić zakres odpowiedzialności specjalistów od komunikacji wewnętrznej od odpowiedzialności działów / osób z innych obszarów firmy,

- zdobywać ciekawy content do komunikacji wewnętrznej.

IC-Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów i panelistów konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą trzecią edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.

Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?