Marta Chmielewska
Internal Communications Leader w Getin Noble Bank S.A.
Marta Chmielewska
Internal Communications Leader w Getin Noble Bank S.A.

Pasjonatka komunikacji wewnętrznej z ponad 14-letnim stażem. Specjalizuje się zarówno w budowaniu angażującego miejsca pracy dzięki otwartej, transparentnej i zrozumiałej komunikacji wewnątrz organizacji, a także w komunikacji kryzysowej i komunikacji zmian. Doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych korporacjach, organizacji z sektora bankowego czy organizacjach pozarządowych. Obecnie kieruje biurem komunikacji wewnętrznej w Getin Noble Banku i m.in. odpowiada za komunikację z pracownikami, działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu czy prowadzenie profilu banku na LinkedIn. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Prywatnie po prostu szczęśliwa osoba.
 
 

2022-10-05

Internal Communication Biznes Partner – jak budować swoją pozycję w firmie wykorzystując obecne trendy.

Zależy nam na dostarczeniu uczestnikom ICM 3 wiedzy, jak mogą budować swoją pozycję w firmie w czasach, kiedy komunikacja wewnętrzna nabiera coraz większego znaczenia.

Temat chcemy przedstawić z kilku perspektyw – twardych danych nt. zwiększenia liczby stanowisk w obszarze IC w czasie pandemii, case studies przypadku konkretnej firmy oraz ze strony umiejętności miękkich.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in., jak budować swoją pozycję w firmie jako biznes partnera, gdzie się zaczyna, a gdzie kończy odpowiedzialność IC w komunikacji wewnętrznej, poznają miejsce oraz strukturę komunikacji wewnętrznej na konkretnych przykładach.

IC-Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów i panelistów konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą trzecią edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.

Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?