T-shaped marketer i marketing trainer z 10-letnim stażem. Współpracował z międzynarodowymi korporacjami (Subway, Bacardi, Westwing), dużymi polskimi brandami (Żak, Profi-Lingua, Step Records, Stilo Energy, Patrizia Aryton, Software Development Academy) i silnymi markami osobistymi (B.R.O, Damian Olszewski). Szkolił specjalistów m.in. z Play. Autor 5 marketingowych kursów online na strefakursow.pl. Wykładowca (WSB Merito Toruń). Prelegent (Social Media Week by Adweek, Rema Days, Targi eHandlu, Mobile Trends for Experts, Czwartkowe Spotkania Social Media).
Planując rozwój komunikacji wewnętrznej w organizacji warto czerpać z różnych dziedzin i obszarów – szczególnie tych bliskich naszym pracownikom, z których korzystają prywatnie.
Wiele inspiracji znajdziecie w marketingu – w obszarze newsletterów, influencerów, eventów, ale tez narzędzi multimedialnych oraz w mediach społecznościowych. Do jednych z takich narzędzi, które warto zaimplementować w organizacji należy np. vertical video marketing, który podpowiada, co możemy zaimplementować z komunikacji tiktokowej, rolek i shortsów do komunikacji wewnętrznej.
#narzędzia #inspiracje #marketing
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą piątą edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?