Mateusz Buczkowski
T-shaped marketer i marketing trainer
Mateusz Buczkowski
T-shaped marketer i marketing trainer

T-shaped marketer i marketing trainer z 10-letnim stażem. Współpracował z międzynarodowymi korporacjami (Subway, Bacardi, Westwing), dużymi polskimi brandami (Żak, Profi-Lingua, Step Records, Stilo Energy, Patrizia Aryton, Software Development Academy) i silnymi markami osobistymi (B.R.O, Damian Olszewski). Szkolił specjalistów m.in. z Play. Autor 5 marketingowych kursów online na strefakursow.pl. Wykładowca (WSB Merito Toruń). Prelegent (Social Media Week by Adweek, Rema Days, Targi eHandlu, Mobile Trends for Experts, Czwartkowe Spotkania Social Media).

2023-10-18

Inspiracje: Vertical video marketing w służbie employer brandingu i komunikacji wewnętrznej. Dobre praktyki, inspiracje i przykłady.
  • 09:55 - 10:25
  • 30 min

Planując rozwój komunikacji wewnętrznej w organizacji warto czerpać z różnych dziedzin i obszarów – szczególnie tych bliskich naszym pracownikom, z których korzystają prywatnie.

Wiele inspiracji znajdziecie w marketingu – w obszarze newsletterów, influencerów, eventów, ale tez narzędzi multimedialnych oraz w mediach społecznościowych. Do jednych z takich narzędzi, które warto zaimplementować w organizacji należy np. vertical video marketing, który podpowiada, co możemy zaimplementować z komunikacji tiktokowej, rolek i shortsów do komunikacji wewnętrznej.

#narzędzia #inspiracje #marketing

IC Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.
  • 15:50 - 16:25
  • 35 min

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą piątą edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?