Monika Trojan-Stelmach
Kierowniczka Zespołu Komunikacji Wewnętrznej w BNP Paribas Bank Polska S.A.
Monika Trojan-Stelmach
Kierowniczka Zespołu Komunikacji Wewnętrznej w BNP Paribas Bank Polska S.A.

Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, doradztwa wizerunkowego, kryzysowego oraz media relations, zarówno w międzynarodowych, jak i w polskich agencjach PR, w instytucji publicznej oraz w sektorze komercyjnym i w NGOs. Obecnie pełni funkcję kierowniczki Zespołu Komunikacji Wewnętrznej w Banku BNP Paribas. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja „Marketing medialny i Public relations”), studiów podyplomowych na Wydziale Psychologii UW („Psychologiczne podstawy komunikacji medialnej”) oraz na Akademii Leona Koźmińskiego („Budowanie wizerunku pracodawcy – Employer Branding”). Konsultantka Prostego Języka.

2022-10-05

Case study: Jak współpracować z innymi działami w firmie dla obopólnej korzyści? Przykład komunikacji wewnętrznej w wybranej organizacji.
  • 11:20 - 11:40
  • 20 min

Uczestnicy konferencji zyskają m.in. konkretne podpowiedzi, jak:

- zostać biznes partnerem dla innych obszarów / działów w firmie,

- budować wartość komunikacji wewnętrznej w organizacji oraz wzmacniać rolę osób za nią odpowiedzialnych,

- transparentnie rozdzielić zakres odpowiedzialności specjalistów od komunikacji wewnętrznej od odpowiedzialności działów / osób z innych obszarów firmy,

- zdobywać ciekawy content do komunikacji wewnętrznej.

IC-Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.
  • 13:50 - 15:10
  • 80 min

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą trzecią edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.

Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?

Prowadząca panel: Lidia Skrzyniecka