Monika Trojan Stelmach
Kierowniczka Zespołu Komunikacji Wewnętrznej w BNP Paribas Bank Polska S.A.
Monika Trojan Stelmach
Kierowniczka Zespołu Komunikacji Wewnętrznej w BNP Paribas Bank Polska S.A.

Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, doradztwa wizerunkowego, kryzysowego oraz media relations, zarówno w międzynarodowych, jak i w polskich agencjach PR, w instytucji publicznej oraz w sektorze komercyjnym i w NGOs. Obecnie pełni funkcję kierowniczki Zespołu Komunikacji Wewnętrznej w Banku BNP Paribas. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja „Marketing medialny i Public relations”), studiów podyplomowych na Wydziale Psychologii UW („Psychologiczne podstawy komunikacji medialnej”) oraz na Akademii Leona Koźmińskiego („Budowanie wizerunku pracodawcy – Employer Branding”). Konsultantka Prostego Języka.

2022-10-05

Kultura organizacyjna a komunikacja wewnętrzna, czyli jaki wpływ na komunikację wywiera styl zarządzania i atmosfera w firmie i jak sobie z nimi radzić?

Do panelu zaprosiliśmy osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w organizacjach, które charakteryzuje otwartość.

W gronie panelistów znajdą się przedstawiciele topowych marek z sektora prywatnego, z różnych branż. Podczas rozmowy poprosimy gości o podzielenie się swoim doświadczeniem – jak przekonywać zarząd i pracowników do swoich pomysłów oraz do dyskusji, co można zrobić, w jaki sposób działać, gdy atmosfera w firmie jest zamknięta.

Prowadzący panel: Krzysztof Rapacz

IC-Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów i panelistów konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą trzecią edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.

Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?