Piotr Miller
Ekspert ds. komunikacji wewnętrznej, BGK
Piotr Miller
Ekspert ds. komunikacji wewnętrznej, BGK

Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej w branży bankowej. Motywuje, angażuje oraz integruje pracowników, wykorzystując nowoczesne narzędzia, które pozwalają tworzyć czytelne i atrakcyjne projekty. Dążę do prowadzenia kampanii wewnętrznych, które są efektywne oraz przyciągają uwagę. Projekty, za które odpowiadam są doceniane zarówno w kraju jak i zagranicą. Prywatnie sympatyk jamników, fanatyk pizzy i miłośnik piłkarskiej ekstraklasy.

LinkedIn

2023-10-18

Telewizja dla pracowników. Sesja case studies – od pomysłu do wdrożenia i ewaluacji.
  • 14:05 - 14:45
  • 40 min

Podczas czwartej edycji Internal Communication Meeting bardzo duże zainteresowanie wywołał temat wykorzystania telewizji wewnętrznej w komunikacji z pracownikami. Dlatego powraca on w formie autonomicznego bloku prelekcji, podczas których poznacie przykłady wykorzystania tego narzędzia w różnych organizacjach.

Podczas tej części konferencji poszukamy odpowiedzi na pytania:

Czy telewizja wewnętrzna to must have czy nice to have organizacji?
Czy niezbędny jest duży zespół, żeby mieć wdrożyć i obsłużyć telewizję? Czy można to zrobić nawet w pojedynkę?
Co nasi goście zrobiliby inaczej, gdyby wdrażali telewizję kolejny raz? A co by powtórzyli?
Od czego zacząć przymierzając się do stworzenia telewizji wewnętrznej?
Jakie zasoby są niezbędne?

- 2 przykłady
- 2 różne perspektywy
- 2 doświadczenia

#telewizjawewnętrzna #casestudies #narzędzia #inspiracje

IC Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.
  • 15:50 - 16:25
  • 35 min

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą piątą edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?