Sabina Korcz
Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej w Hydro Extrusion Poland
Sabina Korcz
Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej w Hydro Extrusion Poland

Firma Hydro Extrusion Poland, specjalizująca się w produkcji profili aluminiowych, to członek międzynarodowej organizacji Norsk Hydro ASA z siedzibą w Oslo.

Sabina Korcz ukończyła studia wyższe w Poznaniu na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, gdzie wybrała specjalizację Reklama i Public Relations. Podczas studiów udzielała się w studenckim radiu i grupie teatralnej, a następnie odbyła praktyki w telewizji regionalnej. W międzyczasie zmieniła miejsce zamieszkania - z Poznania przeprowadziła się do Trzcianki. Krótko później rozpoczęła staż w firmie Sapa Aluminium w Trzciance w dziale HR. Następnie w tej samej firmie powstała funkcja komunikacji wewnętrznej, którą objęła. W międzyczasie firma Sapa stała się własnością grupy Hydro. Wraz z dynamicznym rozwojem firmy, budową i rozwojem komunikacji wewnętrznej w firmie, rozwijała się też ona. Dziś pracuje w Hydro blisko 7 lat (z przerwą na urlop macierzyński), obecnie na stanowisku Specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej. Współpracuje na wszystkich szczeblach organizacji, będąc odpowiedzialna za koordynację komunikacji wewnętrznej w trzech zakładach Hydro w Polsce. 

Realizowana praca odpowiada jej ambicjom zawodowym, w życiu prywatnym realizuje się jako matka, pasjonatka podróży, sztuki i dobrej kuchni. 

2022-10-05

IC-Boom – rola i zadania komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników.
  • 13:50 - 15:10
  • 80 min

Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą trzecią edycję Internal Communication Meeting.

Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.

Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?

Prowadząca panel: Lidia Skrzyniecka