Od 2016 roku Założyciel i CEO platformy Worksmile rozwijającej firmową komunikację oraz benefity. Ekspert rozwiązań HRtech, przedsiębiorca pracujacy w branży HR od 16 lat. Podkreśla wagę jakości wykorzystanej w firmach technologii, której zadaniem powinno być wspieranie codziennej pracy i osiągania celów biznesowych. Prywatnie zaangażowany tata i sportowiec.
Wspólnie z panelistami porozmawiamy o najważniejszych wyzwaniach komunikacji wewnętrznej na kolejne miesiące i najbliższe lata.
W jakim kierunku zmierza komunikacja wewnętrzna?
Które kompetencje rozwijać?
Jakimi tematami się interesować?
O czym czytać?
W jakich szkoleniach brać udział?
Na co przygotować zespół IC i pracowników?
Niektóre z tematów, które pojawią się w dyskusji, będziemy rozwijać podczas kolejnych prelekcji i paneli oraz edycji ICM.
3 perspektywy:
- technologia
- zmiany zewnętrzne / dyrektywy i in.
- biznes
#ESG #angażowanie #inkluzywność #dyrektywy #budżetnadziałania
#ICBiznesPartner #ZoomFatigue #AI
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą piątą edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?