Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów z zarządzania. Przez 7 lat pracował jako dziennikarz, w Rossmannie rozpoczął pracę od stanowiska specjalisty ds. PR. Od 2013 roku jest kierownikiem Działu Komunikacji Wewnętrznej i odpowiada za kompleksową politykę komunikacyjną, wykorzystując wszystkie dostępne narzędzia. Koordynuje organizację firmowych wydarzeń. Wraz z zespołem odpowiadał m.in. za kompleksową realizację takich eventów jak jubileusz 20-lecia i 25-lecia Rossmanna w Polsce, czterech edycji spotkań motywacyjno-integracyjnych dla pracowników drogerii.
Jest laureatem nagrody MP Power Awards, a magazyn dla pracowników Rossmanna, którym kieruje, w konkursie Power Of Content Marketing uznany został za najlepszą gazetę firmową w Polsce. Kiedy nie pracuje słucha muzyki lub biega – na ścieżkach lub za córką.
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów, panelistów i uczestników konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą czwartą edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?