Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie na kierunku Informatyka i Ekonometria. Wykładowca, trener, programista, project manager. Od 13 lat zajmuje się tworzeniem serwisów i aplikacji WWW, CMS, CRM, Intranet dla firm z Polski, USA, Wielkiej Brytanii, Danii, Grecji, Hiszpanii, Norwegii, Rosji, Chin i Korei Południowej, z branż: sieci komórkowe, spożywcza, filmowa, rządowa, ekologia, alkoholowa, farmaceutyczna, producentów sprzętu, motoryzacja, elektronika, nieruchomości, tytoniowe, rozrywka, transport publiczny, kosmetyczne, IoT.
Wraz z zespołem Mobile Madness od 6 lat rozwija system eventowy MKonferencja wykorzystywany na różnego rodzaju wydarzeniach, jak również w komunikacji wewnętrznej.
Zapraszamy do dyskusji otwartej na temat potrzeb, narzędzi, strategii komunikacji, trendów, prognoz i dobrych praktyk w obszarze komunikacji wewnętrznej – obecnych i w niedalekiej przyszłości.
Do panelu zaprosiliśmy doświadczonych praktyków z różnorodnych firm (rozproszonych, produkcyjnych, międzynarodowych), odpowiedzialnych na co dzień za rozwój IC w swoich organizacjach. Zależy nam jednak, aby panel był wstępem do szerokiej dyskusji wszystkich uczestników konferencji.
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów i panelistów konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą trzecią edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?