MKonferencja
  • MKonferencja

MKonferencja to usługa składająca się z:

  1. systemu zarządzania treścią CMS – panel administracyjny
  2. aplikacji mobilnej wydarzenia dostępnej na urządzenia z systemem Android i iOS
  3. strony WWW wydarzenia
  4. modułu rejestracji i sprzedaży biletów
  5. modułu do kampanii e-mail
  6. modułu do kampanii SMS
  7. aplikacji recepcyjnej

MKonferencja służy do udostępniania uczestnikom konferencji, kongresów, informacji na temat danego wydarzenia. Administrator wprowadza informacje poprzez serwis WWW - panel administracyjny. Następnie, wszystkie wprowadzone informacje są udostępniane na stronie internetowej wydarzenia oraz w aplikacjach mobilnych (na urządzenia z systemami Android i iOS).

Oprócz funkcji informacyjnych aplikacja służy również do wprowadzenia interakcji, takich jak ocenianie prelekcji, zadawanie pytań prelegentom, odpowiadanie na ankiety, wysyłanie komentarzy do organizatorów, głosowania.

Nie mniej ważną funkcjonalnością jest moduł networkingu. Na chwilę obecną jest to lista uczestników, wizytówki, czat oraz moduł umawiania się na spotkania w czasie wydarzenia. Czat daje możliwość porozmawiania w trybie rzeczywistym przez każdego z zarejestrowanych użytkowników na kanale ogólnym lub prywatnym z wybraną osobą.

Dla każdego klienta przygotowujemy wygląd aplikacji dostosowany kolorystycznie do brandu firmy, z odpowiednim logotypem i ekranem startowym.

W przypadku konieczności dodania nowych funkcjonalności, jesteśmy elastyczni i otwarci na współpracę.

MKonferencja jest wielojęzyczna. Treść może być dodana w dowolnym języku. Aktualnie interfejs aplikacji mobilnej jest dostępny w języku polskim, angielskim, niemieckim i francuskim, ukraińskim, rosyjskim. Za dodatkową opłatą możemy przygotować tłumaczenia interfejsu na inne języki.