Od 10 lat wspiera firmy w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej i operacyjnej, budowaniu zaangażowania pracowników i efektywnym zarządzaniu wiedzą z wykorzystaniem narzędzi bazujących na sztucznej inteligencji. Od 20 lat pracuje przy tworzeniu produktów cyfrowych. Właściciel Quico - aplikacji, która umożliwia zarządzanie dużymi, rozproszonymi zespołami oraz Co-founder aigmented.io - narzędzia do tworzenia asystentów AI dla biznesu.
Irek Mirgos wraz z Joanna Łubik przedstawią na przykładzie HES Gdynia Bulk Terminal, jak nowoczesne narzędzia cyfrowe mogą skutecznie wspierać komunikację wewnętrzną, niezależnie od wielkości i typu organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb pracowników terenowych.
Z case’u HES uczestnicy dowiedzą się:
▶︎ Jakie są konkretne korzyści z technologii komunikacyjnych i jak skutecznie można je wykorzystać do budowania komunikacji?
▶︎ Jakie treści najbardziej angażują zespoły terenowe?
▶︎ Jak szybko i niskim kosztem wdrożyć proste narzędzie do komunikacji i… po prostu zacząć być w kontakcie ze swoimi pracownikami.
▶︎ Przekonamy, że nie trzeba być dużą korporacją z armią konsultantów, aby tworzyć komunikację wewnętrzną, która działa!