Poniżej znajduje się lista wszystkich prelekcji. Kliknij na poniższe przyciski, aby ukryć kategorie prelekcji, które Cię nie interesują.
Zależy nam na dostarczeniu uczestnikom ICM 3 wiedzy, jak mogą budować swoją pozycję w firmie w czasach, kiedy komunikacja wewnętrzna nabiera coraz większego znaczenia.
Temat chcemy przedstawić z kilku perspektyw – twardych danych nt. zwiększenia liczby stanowisk w obszarze IC w czasie pandemii, case studies przypadku konkretnej firmy oraz ze strony umiejętności miękkich.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in., jak budować swoją pozycję w firmie jako biznes partnera, gdzie się zaczyna, a gdzie kończy odpowiedzialność IC w komunikacji wewnętrznej, poznają miejsce oraz strukturę komunikacji wewnętrznej na konkretnych przykładach.
Team IC Mobile – ekspert od komunikacji wewnętrznej i doktor socjologii z kilkunastoletnim doświadczeniem praktycznym, podpowiedzą, jak przekonać zarząd do inwestycji w badania komunikacji wewnętrznej, satysfakcji i zaangażowania.
Nie zabraknie wskazówek, jak samodzielnie przeprowadzić badanie, a także argumentów za przeprowadzeniem badania z firmą zewnętrzną oraz, na co w takim przypadku warto zwrócić uwagę.
Do panelu zaprosiliśmy osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w organizacjach, które charakteryzuje otwartość.
W gronie panelistów znajdą się przedstawiciele topowych marek z sektora prywatnego, z różnych branż. Podczas rozmowy poprosimy gości o podzielenie się swoim doświadczeniem – jak przekonywać zarząd i pracowników do swoich pomysłów oraz do dyskusji, co można zrobić, w jaki sposób działać, gdy atmosfera w firmie jest zamknięta.
Prowadzący panel: Krzysztof Rapacz
Uczestnicy konferencji zyskają m.in. konkretne podpowiedzi, jak:
- zostać biznes partnerem dla innych obszarów / działów w firmie,
- budować wartość komunikacji wewnętrznej w organizacji oraz wzmacniać rolę osób za nią odpowiedzialnych,
- transparentnie rozdzielić zakres odpowiedzialności specjalistów od komunikacji wewnętrznej od odpowiedzialności działów / osób z innych obszarów firmy,
- zdobywać ciekawy content do komunikacji wewnętrznej.
Pomysły na angażujące challenge dla pracowników, z wykorzystaniem m.in. aplikacji mobilnych.
Tematyczne wyzwania, powiązane np. ze świętami kalendarzowymi, czy z celami CSR, ESG i wartościami firmy.
Case study wdrożenia, komunikacji i ewaluacji celów w wybranej organizacji.
Zapraszamy do dyskusji otwartej na temat potrzeb, narzędzi, strategii komunikacji, trendów, prognoz i dobrych praktyk w obszarze komunikacji wewnętrznej – obecnych i w niedalekiej przyszłości.
Do panelu zaprosiliśmy doświadczonych praktyków z różnorodnych firm (rozproszonych, produkcyjnych, międzynarodowych), odpowiedzialnych na co dzień za rozwój IC w swoich organizacjach. Zależy nam jednak, aby panel był wstępem do szerokiej dyskusji wszystkich uczestników konferencji.
Do dyskusji na scenie zapraszamy wszystkich prelegentów i panelistów konferencji, by panel stał się klamrą podsumowującą trzecią edycję Internal Communication Meeting.
Ostatnie 3 lata pokazały, jak zewnętrzne realia wpływają na komunikację wewnętrzną i na zakres działań specjalistów od IC. Komunikacja z pracownikami zyskała na znaczeniu, bezprecedensowo znalazła miejsce na spotkaniach zarządu, współtworzy politykę wewnętrzną organizacji, angażuje się w działania kryzysowe, buduje zaangażowanie i wspiera działania wolontariackie.
Jakie jeszcze role i zadania pełni komunikacja wewnętrzna w obliczu nowych czasów i nowych oczekiwań pracowników?
Ta strona wykorzystuje ciasteczka.