Ponad 20 lat doświadczenia zawodowego, z czego 10 lat w Blum Polska, w dziale marketingu i HR. Realizuje projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej i budowania marki pracodawcy. Jest inicjatorką i liderką działań wspierających zaangażowanie pracowników: społecznych i sportowych. Prowadzi warsztaty, które mają na celu podnoszenie kompetencji komunikacyjnych wśród pracowników.
Wierzy, że komunikacja jest fundamentem budowania otwartej kultury organizacyjnej, gdzie szacunek, empatia i zrozumienie są na pierwszym miejscu.
Nowe regulacje prawne to wyzwanie nie tylko dla działów HR, ale też dla komunikacji wewnętrznej. Odpowiednie wdrożenie przepisów to jedno — równie ważne jest umiejętne zakomunikowanie zmian, by budować zaufanie i zaangażowanie zespołów, a zniwelować napięcia i nieporozumienia.
Podczas tej prelekcji skupimy się na tym:
Jak przygotować komunikację wewnętrzną dotyczącą jawności i równości wynagrodzeń, ze szczególnym uwzględnieniem przypadków, gdy do tej pory w organizacji nie mówiło się o tym jawnie?
Jak przygotować do tego zadania liderów?
Jakie są najczęstsze obawy interesariuszy tego procesu (pracowników, biznesu, liderów)?
Na jakie ryzyka warto się przygotować?
W prelekcji przedstawione zostaną dobre praktyki, narzędzia i sposoby prowadzenia jasnych przekazów, które wspierają wiarygodność firmy i ograniczają ryzyko nieporozumień.