Praktyk w obszarze komunikacji wewnętrznej z doświadczeniem zdobytym w korporacjach (USP, Orange, Gedeon Richter Polska).Współzałożycielka i konsultantka agencji komunikacji wewnętrznej IC Mobile. Od 3 lat jest inicjatorką i współautorką konferencji Internal Communication Meeting – cyklicznych spotkań wymiany wiedzy i doświadczeń dla praktyków komunikacji wewnętrznej.
Ekspertka specjalizująca się w komunikacji wewnętrznej, z doświadczeniem w obszarze komunikacji zewnętrznej oraz EB. Doradza firmom w doborze narzędzi i form komunikacji do różnych grup pracowników, w tym offline. Posiada praktyczną wiedzę z zakresu budowania zaangażowania pracowników wszystkich szczebli.
Przez 10 lat budowała i z sukcesem prowadziła niehierarchiczne zespoły redaktorów i ambasadorów firmowych jako redaktor naczelny. Zdobywczyni wielu nagród i złotych statuetek z obszaru komunikacji wewnętrznej. Autorka publikacji w raportach branżowych oraz w mediach społecznościowych głównie w obszarach komunikacji wewnętrznej, aplikacji grywalizacyjnych i platform awatarowych.
Print is not dead! Udowodnili to Laureaci 3. edycji Konkursu IC Biznes Partner w kategorii Magazyn Wewnętrzny Drukowany.
Podczas ich prelekcji poznacie powody, dla których w dobie cyfryzacji druk wciąż angażuje odbiorców, poszerza dotarcie komunikacji i włącza pracowników z grup zagrożonych wykluczeniem. Magazyn drukowany to coś więcej niż nośnik – to narzędzie budowania więzi, tożsamości i wspólnoty. Zobaczycie inspirujące przykłady rozwiązań, które pokazują, że papier potrafi działać równie skutecznie jak klik, a niekiedy nawet skuteczniej, bowiem oferują coś, czego nie dają media cyfrowe – czas na refleksję…