Absolwentka Stosunków Międzynarodowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Podyplomowego Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim. Koordynatorka komunikacji z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym w międzynarodowej korporacji. Certyfikowana specjalistka Change Management™ Foundation oraz Prince2® Foundation w zarządzaniu projektami, która łączy wiedzę z praktycznym podejściem do komunikacji. Posiada praktyczną wiedzę merytoryczną i doświadczenie w prowadzeniu komunikacji wewnętrznej przy złożonych projektach. Wyznaje zasadę: „Keep it simple” – bo dobra komunikacja, żeby była skuteczna, nie może być skomplikowana. Wręcz przeciwnie – im prościej, tym lepiej. W natłoku informacji prawdziwą wartością jest prosty, zrozumiały przekaz.
W dużych, rozproszonych organizacjach wyzwaniem jest tworzenie poczucia wspólnoty i spójnej kultury. Prelekcja pokaże, jak dobrze zaprojektowana inicjatywa wolontariacka może połączyć pracowników z różnych krajów, działów i szczebli – wokół wspólnych wartości i celów.
Dzięki przemyślanej komunikacji wewnętrznej i zaangażowaniu zarządu, możliwe jest bowiem stworzenie programu, który rozwija współpracę, buduje dumę z bycia częścią firmy i wzmacnia poczucie wspólnoty – niezależnie od miejsca i roli w organizacji.
Wszystko na przykładzie case study kampanii „Pomagamy tam, gdzie pracujemy” wspierającej Tydzień Wolontariatu w SKANSKA, czyli u Laureata 3. edycji Konkursu IC Biznes Partner - II miejsce w kategorii Kampania Wewnątrz Organizacji.