Od dekady zawodowo związana z komunikacją wewnętrzną. W Żabka Polska odpowiada za rozwój i realizację strategii komunikacji wewnętrznej skierowanej do franczyzobiorców – tworząc rozwiązania w duchu franczyzocentryczności, które realnie wspierają ich codzienne funkcjonowanie.
Doświadczenie zdobywała również w strukturach Bridgestone EMIA, gdzie zajmowała się komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, działaniami CSR oraz budowaniem wizerunku pracodawcy. Łączy analityczne myślenie z empatią i uważnością na potrzeby odbiorców.
Wierzy, że dobra komunikacja zaczyna się od słuchania. Na #ICM po raz pierwszy – z dużą ciekawością i otwartością na wymianę inspiracji.
Inspirująca prelekcja na temat efektywnej komunikacji w złożonych strukturach organizacyjnych.
Dowiesz się z nich m.in.:
Jak budować spójne przekazy wśród rozproszonych zespołów?
Jak przeciwdziałać wykluczeniu pracowników?
Jak angażować pracowników niezależnie od ich lokalizacji i sposobu pracy?
Jak technologia może wspierać kulturę otwartego dialogu?
Czy tradycyjne narzędzia komunikacji to już na pewno przeżytek?
Praktyczne przykłady, sprawdzone narzędzia i wskazówki, które możesz wdrożyć od zaraz od Żabka Polska - Laureata 3. edycji Konkursu IC Biznes Partner - I miejsce w kategorii Cyfrowe Narzędzie Komunikacji Wewnętrznej, za projekt: Intranet³: jedna platforma, trzy światy.