Martyna Stando, Żabka Polska
Liderka komunikacji franczyzocentrycznej
Martyna Stando, Żabka Polska
Liderka komunikacji franczyzocentrycznej

Od dekady zawodowo związana z komunikacją wewnętrzną. W Żabka Polska odpowiada za rozwój i realizację strategii komunikacji wewnętrznej skierowanej do franczyzobiorców – tworząc rozwiązania w duchu franczyzocentryczności, które realnie wspierają ich codzienne funkcjonowanie.

Doświadczenie zdobywała również w strukturach Bridgestone EMIA, gdzie zajmowała się komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, działaniami CSR oraz budowaniem wizerunku pracodawcy. Łączy analityczne myślenie z empatią i uważnością na potrzeby odbiorców.
Wierzy, że dobra komunikacja zaczyna się od słuchania. Na #ICM po raz pierwszy – z dużą ciekawością i otwartością na wymianę inspiracji.

 

 

Obserwuj nas na LinkedIn

2025-10-22

Gotowe przepisy na skuteczną komunikację z pracownikami w organizacji o rozproszonej strukturze.
  • 09:10 - 09:35
  • 25 min

Inspirująca prelekcja na temat efektywnej komunikacji w złożonych strukturach organizacyjnych.

Dowiesz się z nich m.in.:

Jak budować spójne przekazy wśród rozproszonych zespołów?

Jak przeciwdziałać wykluczeniu pracowników?

Jak angażować pracowników niezależnie od ich lokalizacji i sposobu pracy?

Jak technologia może wspierać kulturę otwartego dialogu?

Czy tradycyjne narzędzia komunikacji to już na pewno przeżytek?

Praktyczne przykłady, sprawdzone narzędzia i wskazówki, które możesz wdrożyć od zaraz od Żabka Polska - Laureata 3. edycji Konkursu IC Biznes Partner - I miejsce w kategorii Cyfrowe Narzędzie Komunikacji Wewnętrznej, za projekt: Intranet³: jedna platforma, trzy światy.

Jeśli chcesz, możemy wysyłać Ci powiadomienia o nowościach na stronie. Wystarczy wyrazić zgodę na otrzymywanie powiadomień.