Z branżą związany ponad 20 lat. Przez 7 lat pracował jako dziennikarz, w 2009 roku rozpoczął pracę w Dziale Public Relations Rossmanna, pełnił m.in. obowiązki rzecznika prasowego, od 2013 roku jest kierownikiem Działu Komunikacji Wewnętrznej. Odpowiada kompleksowo za komunikację spółki z pracownikami ponad 1900 sklepów, czterech centrów logistycznych oraz centrali, a także za projekty motywacyjne i budujące zespoły.
Wraz z zespołem administruje ekosystemem narzędzi od intranetu, przez aplikację społecznościową, po drukowany magazyn dla pracowników. Koordynuje organizację firmowych wydarzeń. Odpowiadał m.in. za kompleksową realizację takich eventów jak jubileusz 20-lecia, 25 i 30-lecia Rossmanna w Polsce, czy ośmiu edycji spotkań motywacyjno-integracyjnych dla pracowników drogerii.
Prelegent konferencji ICM, panelista Forum Branży Eventowej oraz Konferencji nt. Komunikacji Wewnętrznej Pulsu Biznesu. Laureat nagrody MP Power Awards 2019, Power Of Content Marketing Awards, Digital Excellence Awards 2022, za transformację cyfrową systemu komunikacji. Zespół, któremu lideruje zwyciężył w konkursie IC Biznes Partner w kategorii Zespół Komunikacji Wewnętrznej. Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów z zarządzania.
Zmiana organizacyjna to codzienność w wielu firmach – fuzje, reorganizacje, nowe modele pracy. W takich momentach pracownicy szukają jasnych informacji, poczucia bezpieczeństwa i sensu. Kluczowa staje się komunikacja, która nie tylko informuje, ale też buduje zaufanie i pomaga utrzymać zaangażowanie zespołów.
Podczas panelu porozmawiamy o tym, jak projektować i prowadzić komunikację w zmianie tak, by wspierała zarówno ludzi, jak i cele biznesowe – nawet w czasach niepewności.
Praktycznymi przykładami i wskazówkami podzielą się między innymi Laureaci 3. edycji Konkursu IC Biznes Partner w kategoriach: Zespół Komunikacji Wewnętrznej i Wydarzenie dla Pracowników.