Agnieszka Idziak, Duni Group
Communication&Training Manager
Agnieszka Idziak, Duni Group
Communication&Training Manager

Mam 52 lata i duże doświadczenie zawodowe, głównie na stanowiskach liderskich w różnych obszarach łańcucha dostaw. Pracowałam dla Wrigley, Nivea, Beiersdorf, a od 13 lat dla Duni Group.

Z komunikacją wewnętrzną pracuję od 7 lat, opierając ją na relacjach, co służy nie tylko realizacji projektów biznesowych i budowaniu kultury organizacyjnej, ale też samorealizacji zaangażowanych we współpracę osób. Ważna jest dla mnie synergia potrzeb współpracowników i stały rozwój.

Wśród moich mocnych stron znajdują się umiejętność łączenia komunikacji projektów biznesowych z ich znajomością; umiejętność angażowania i motywowania zespołów; rozwój liderów i kompetencji pracowników; doświadczenie we współpracy z różnorodnymi grupami pracowników w zaawansowanych projektach.

Ukończyłam różne studia związane z Zarządzaniem, Marketingiem, Logistyką, Historią i Public Relations.

Jestem edukatorką przyrody, przewodniczką turystyczną po Poznaniu.

2025-04-24

Sesje case studies: Drużyna Pierścienia, czyli jak powołać do życia zespół redaktorów/ambasadorów, którzy pomogą w komunikacji wewnętrznej.
  • 12:00 - 13:15
  • 75 min

Tworzenie silnego zespołu redaktorów lub ambasadorów to klucz do skutecznej komunikacji wewnętrznej. Podczas tej sesji poznasz trzy inspirujące historie od praktyków z różnych organizacji, którzy z sukcesem wdrożyli takie programy.

Dowiesz się, jak wyłaniać ambasadorów/redaktorów, budować ich zaangażowanie i motywować do działania. Odkryjesz sprawdzone rozwiązania, dzięki którym Twoja "drużyna" stanie się siłą napędową komunikacji w firmie, a Ty zyskasz czas na strategiczne zarządzanie tym obszarem. Wyrusz z nami w tę podróż i zainspiruj się przykładami, które możesz wdrożyć u siebie!
 

Polecamy lekturę artykułów na temat zespołów ambasadorskich/redakcyjnych:

Jak wyłonić / powołać zespół ambasadorów w organizacji?Sprawdzone metody zaczerpnięte z influencer marketingu >>

Redaktorzy nie chcą pisać? 4 sprawdzone sposoby na zaangazowanie wewnętrznego zespołu redakcyjnego >>