Używam słów do tworzenia strategii i przekazywania ważnych informacji. Rozumiem środowisko korporacyjne i międzynarodowe, wielokulturowe społeczności. Uważam, że słowa mają siłę, żeby zmieniać świat na lepsze.
Obecnie jestem częścią zespołu komunikacji wewnętrznej i employee experience w Grupie InPost, gdzie opiekuję się międzynarodowym zespołem Technologii. Wcześniej pomagałam budować efektywną komunikację dla dużych organizacji, takich jak Unilever, LKQ Europe i Genpact. Przez wiele lat byłam też związana jako dziennikarka z Gazetą Wyborczą.
Wiedzę zdobywałam m.in. kończąc Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną na Uniwersytecie Wrocławskim, Polską Szkołę Reportażu oraz kurs PR na Nowe Czasy organizowany przez Instytut Marki Online i Komunikacji.
Zastanawiasz się, jak najlepsi w branży radzą sobie z wyzwaniami komunikacji wewnętrznej? W tej sesji poznasz realne case studies z różnych organizacji – od dużych korporacji po mniejsze firmy.
Prelegenci podzielą się doświadczeniami, które pozwoliły im budować zaangażowanie pracowników, usprawniać przepływ informacji i odpowiadać na potrzeby wszystkich interesariuszy tego procesu. Dowiesz się, jakie narzędzia, kanały i strategie przyniosły najlepsze efekty i które z nich możesz zaadaptować w swojej organizacji. Czeka nas dawka inspirujących przykładów z rynku!
Polecamy lekturę artykułu: