Strateg, ekspert marketingu i sprzedaży B2B oraz pasjonatka nowoczesnych technologii z blisko 20-letnim doświadczeniem w polskich i międzynarodowych organizacjach.
Zarządza firmą BUZZcenter, specjalizującą się w doradztwie i szkoleniach z zakresu sztucznej inteligencji. Firma koncentruje się na praktycznym zastosowaniu AI w obszarach marketingu, sprzedaży, HR i zarządzaniu. Jako lider BUZZcenter Kamila odpowiada za rozwój strategii biznesowych oraz wspiera klientów w procesach cyfrowej transformacji, pomagając im wdrażać innowacyjne rozwiązania technologiczne, które podnoszą efektywność i konkurencyjność organizacji. Autorka licznych badań i raportów rynkowych m.in. Raport Power of AI czy AI Trendbook.
Stworzyła również markę Inspire Hub, oferującą ogólnorozwojowe szkolenia biznesowe, które łączą wiedzę z zakresu zarządzania, komunikacji i technologii.
Przez lata zrealizowała dziesiątki strategii marketingowych i biznesowych dla polskich oraz międzynarodowych marek. Przed założeniem BUZZcenter pracowała m.in. w AVIVA jako ekspert ds. komunikacji wewnętrznej, w Schneider Electric jako Marketing Manager oraz jako Dyrektor Marketingu marki Euromaster należącej do Grupy Michelin.
Jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim oraz Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej. Ukończyła także London School of Public Relations i posiada prestiżowy tytuł Diploma in Professional Marketing, nadawany przez The Chartered Institute of Marketing (CIM).
Została wyróżniona jako "Mistrzyni LinkedIn" przez Forbes Women za skuteczne wykorzystanie tej platformy w komunikacji biznesowej.
Prywatnie pasjonuje się nowoczesnymi technologiami, w szczególności sztuczną inteligencją. Jest entuzjastką budowania lojalności klientów oraz doskonałości w obsłudze klienta. Inspiruje liderów i menedżerów do wykorzystywania AI oraz nowoczesnych narzędzi w budowaniu silnych marek i relacji biznesowych.
Inspiracje out of the IC to prelekcje ekspertów spoza komunikacji wewnętrznej, od których można czerpać w naszej branży. Od czterech edycji, w ramach tego formatu wystąpień, na scenie #ICM inspirowali nas już specjaliści od marketingu, eventów, nowych technologii czy prawa. Tym razem zaprosiłyśmy na scenę eksperta od AI.
Dla komunikatorów, u których multitasking (master level) to codzienność, a zespoły bywają jednoosobowe, liczy się każda pomoc i każda zyskana godzina. Dlatego Kamila Kierzek-Mechło podpowie, jak z narzędzi AI zrobić swojego asystenta, który rozumie pracę w komunikacji wewnętrznej.
Wskazówki uzyskane podczas prelekcji pomogą Ci zaoszczędzić czas na powtarzalnych obowiązkach i przekierować go na działania strategiczne, dzięki którym wzmocnisz swoją pozycję w firmie jako IC Biznes Partner. Nauczysz się pisać skuteczne prompty i zyskasz wsparcie w codziennych obowiązkach!
Polecamy lekturę artykułu:
Talk to AI, czyli jak sztuczna inteligencja może wspierać komunikację wewnętrzną >>