Posiada wieloletnie doświadczenie w strukturach unijnych, zdobyte m.in. w Komisji Europejskiej, Parlamencie Europejskim oraz Radzie Europejskiej. Specjalizuje się w strategiach komunikacyjnych, zarządzaniu informacją w kontekście międzynarodowym, Employer Brandingiem oraz działaniach związanych z promocją Frontexu.
Ukończyła z wyróżnieniem studia magisterskie na kierunku Media i Komunikacja na Wolnym Uniwersytecie Brukselskim oraz studia z Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.
Przez większość życia zawodowego związana z międzynarodowym środowiskiem, co pozwoliło jej zdobyć szerokie doświadczenie w pracy międzykulturowej. Posługuje się językami obcymi takimi jak angielski, niemiecki, niderlandzki oraz francuski.
Jako doświadczony trener oraz prezenter, regularnie prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji oraz dzieli się wiedzą podczas wykładów dla studentów zainteresowanych tematyką funkcjonowania agencji oraz karierą w instytucjach unijnych.
W życiu osobistym jej pasją jest żeglarstwo, które traktuje jako nie tylko formę aktywności fizycznej, ale także jako doskonałą okazję do wyciszenia, refleksji i poszukiwania nowych inspiracji.
Jak zrozumieć różnorodne perspektywy i budować autentyczne relacje w globalnym zespole? W erze zdalnej pracy i cyfrowej transformacji empatia staje się kluczowym elementem skutecznej komunikacji międzykulturowej.
Podczas tego panelu porozmawiamy o tym, jak rozwijać umiejętność empatycznego słuchania, unikać pułapek kulturowych i wzmacniać więzi w zróżnicowanych środowiskach. Dowiesz się, jak wykorzystywać narzędzia online, aby wspierać współpracę i budować atmosferę zaufania w międzynarodowych zespołach. Uwaga - ta rozmowa może zmienić Twoje podejście do komunikacji!
Aby lepiej rozumieć potrzeby pracowników, warto regularnie przeprowadzać w organizacji badania opinii. Polecamy lekturę poniższych artykułów nt. badań:
Jak przekonać zarząd do inwestycji w badania satysfakcji pracowników? >>
Badanie satysfakcji. Czy możesz przeprowadzić je samodzielnie? #checklista >>
7 korzyści z badań. Co zyskuje organizacja przeprowadzając cyklicznie badanie satysfakcji? >>