Katarzyna Marciniak, Europapier Polska
Head of HR w Europapier Polska oraz konsultant ds. digitalizacji projektów HR
Katarzyna Marciniak, Europapier Polska
Head of HR w Europapier Polska oraz konsultant ds. digitalizacji projektów HR

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz budowaniu nowatorskich rozwiązań HR oraz implementacji nowych technologii w zarządzaniu procesami HR. Tworzy modele kompetencji dla organizacji. Jest ekspertem i konsultantem w projektowaniu oraz wdrażaniu narzędzi biznesowych.

Absolwentka Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie SWPS oraz studiów podyplomowych z Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Public Relations na SGH.

Realizuje strategiczne projekty związane z badaniem kompetencji pracowników i określaniem ich potencjału, tworzeniem adekwatnych do rynku i wyzwań struktur organizacyjnych wraz z systemami oceny pracy oraz motywacji czy zwiększaniem efektywności procesów pracy. Buduje narzędzia do diagnozy umiejętności metodą AC&DC.

Posiada doświadczenie zawodowe zdobyte m.in. w firmach farmaceutycznych, produkcyjnych, tzw. „wielkiej dystrybucji” oraz ośrodkach terapeutycznych. Prowadziła projekty na rzecz dużych podmiotów takich jak np. Pliva Kraków, Leroy Merlin, Klimas Wkręt-met, De Heus, Vision Express, Grycan, PwC, Bosch, Rhenus.

Prywatnie jest mamą Jaśka i Kazika, uwielbia gotowanie i kuchnię azjatycką, muzykę Juana Luisa Guerry. Jej motto życiowe: „W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa – nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość” Budda.


 

2025-04-24

Sesje case studies: Komunikacja, która działa - sprawdzone rozwiązania z różnorodnych organizacji.
  • 09:10 - 10:25
  • 75 min

Zastanawiasz się, jak najlepsi w branży radzą sobie z wyzwaniami komunikacji wewnętrznej? W tej sesji poznasz realne case studies z różnych organizacji – od dużych korporacji po mniejsze firmy.

Prelegenci podzielą się doświadczeniami, które pozwoliły im budować zaangażowanie pracowników, usprawniać przepływ informacji i odpowiadać na potrzeby wszystkich interesariuszy tego procesu. Dowiesz się, jakie narzędzia, kanały i strategie przyniosły najlepsze efekty i które z nich możesz zaadaptować w swojej organizacji. Czeka nas dawka inspirujących przykładów z rynku!


Polecamy lekturę artykułu:

Case study firmy budowlanej: Zwiększenie zaangażowania pracowników przy użyciu narzędzi komunikacyjnych – maila i aplikacji >>